Daisy-love Skrevet 6. oktober 2022 #21 Skrevet 6. oktober 2022 Glufseguri skrev (22 timer siden): Jeg er str XL og får ofte komplementer for antrekkene mine😉 Jeg har landet på en kapselgarderobe som jeg trives godt med. Fargene jeg går for er marine, sort, creme, gråmelert, muldvarp og gammelrosa. Pene dressbukser i lin/bomull, løse momjeans med vide bein, lyse skjorter, Kashmir genser (HM sine er romlige og god valuta for pengene), skjørt i A-fasong, skjortekjole med knytebelte, klassiske t-trøyer i tykkere bomull, trenchcoat/ullkåpe med belte, lave Chelsea boots (mye mer flatterende enn en som slutter på leggen) er faste favoritter. MEN det hjelper ikke med lekre klær om ikke undertøyet sitter rett. En god bh, gjerne med minimizer effect, truser og strømpebukser med høyt liv for en glattere silhuett. Det du sier her er så viktig. Jeg har vært overvektig før, men uavhengig av vekten og størrelsen min så har jeg vært velsignet med hofter, og veldig velsignet oventil. 4-6 bryster som presset seg ut både under, over, og på sidene ser ikke pent ut, samme om en veier 50 eller 100kilo. Undertøyet må passe, og gjerne høyt liv eller fasonger som gjør at det er mindre synlig igjennom klærne som du nevner. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #23 Skrevet 7. oktober 2022 Levis ribcage plus, høyt liv som fremhever midjen, kan være et tips. Men det kommer an på hva du vil fremheve og ikke, som det er for alle størrelser egentlig. Samme med hvilken farger man kler, er man av den skandinaviske bleke sorten er det greit å styre unna pasteller og lyse farger mot ansiktet. A-formede skjørt er alltid en innertier. Og topper som er romslige rundt armhule og overarmer. Anonymkode: 972ed...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå