AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Har egentlig hele graviditeten gått med mensensmerter, men siste tiden er de enda sterkere. De varer i noen sekunder, så forsvinner de også kommer de tilbake. Er dette normalt? Anonymkode: 63ff2...280
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Blir magen hard? (Kan være kynnere) Kjenner du det på spesielle steder? (Ligamentsmerter) jeg får ligamentsmerter, å da kjennes det ut som menssmerter som går oppover langs siden. Ellers kan det komme av at livmoren vokser. Noen kjenner det bedre enn andre. Anonymkode: ad0d6...fff
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Blir magen hard? (Kan være kynnere) Kjenner du det på spesielle steder? (Ligamentsmerter) jeg får ligamentsmerter, å da kjennes det ut som menssmerter som går oppover langs siden. Ellers kan det komme av at livmoren vokser. Noen kjenner det bedre enn andre. Anonymkode: ad0d6...fff Nei kjenner ikke at noe skjer med magen. Kjenner det bare som mensensmerter som ligger helt nederst med livmoren, og går utover på begge sider. Noen ganger kjenner jeg det litt nedover beinet Anonymkode: 63ff2...280
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei kjenner ikke at noe skjer med magen. Kjenner det bare som mensensmerter som ligger helt nederst med livmoren, og går utover på begge sider. Noen ganger kjenner jeg det litt nedover beinet Anonymkode: 63ff2...280 Er nok bare ligamentsmerter med mindre smertene øker og du begynner å blø hadde jeg ikke blitt bekymret. Men det skader ikke å ta det mer med ro om du feks kjenner at det skjer ved spesielle aktiviteter Anonymkode: ad0d6...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå