Gå til innhold

Kjemisk graviditet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg har opplevd en kjemisk graviditet. Fant ingen "rene" tråder ang kjemisk graviditet - derfor starter jeg en ny.

Jeg fikk positiv test på søndag. Babyplan strimmel vanlig, dette var med ettermiddagsurin. Testet igjen tirsdag, den var negativ. Begynte å blø tirsdag kveld, blør enda. Det er ferskt blod, med klumper/slimete.. (beklager for mye info). Er dette det man kaller en kjemisk graviditet? Kjenner jeg synes dette var trist, men har prøvd siden januar - så det at jeg har "vært" gravid er egentlig en seier. Da ser vi at det er mulig!

Anonymkode: 07834...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit å høre! Det kan virke som en kjemisk graviditet. Har opplevd flere, sikkert fordi jeg tester tidlig. Tenker som deg, at det er håp når man i hvertfall vet at man KAN bli gravid. Lykke til❤️

Anonymkode: e5a3e...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leit å høre! Det kan virke som en kjemisk graviditet. Har opplevd flere, sikkert fordi jeg tester tidlig. Tenker som deg, at det er håp når man i hvertfall vet at man KAN bli gravid. Lykke til❤️

Anonymkode: e5a3e...4e5

Takk for svar! Hvor mange ganger har du opplevd det, og har du fått oppleve å bli mamma? Tok det lang tid fra kjemisk til en eventuell "ordentlig" graviditet? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (13 minutter siden):

Det kan dessverre være kjemiske 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Takk for svar! Hvor mange ganger har du opplevd det, og har du fått oppleve å bli mamma? Tok det lang tid fra kjemisk til en eventuell "ordentlig" graviditet? 🥰

Hat 1 som jeg vet om...de fleste vet ik6 at de har hat det engang. Ble gravid 4 mnd etterpå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofakona skrev (43 minutter siden):

Hat 1 som jeg vet om...de fleste vet ik6 at de har hat det engang. Ble gravid 4 mnd etterpå 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt 3 kjemiske graviditeter for å lage mine to barn ja. Må vente på den som sitter. Ulempen med å teste tidlig er jo nettopp at man vet at det nesten gikk. Eller fordelen, da vet man at ting funker, at man bare må vente på den rette :) 

Anonymkode: e85fe...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...