Gå til innhold

Hva er mest vanlig??? Lurer fælt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det selvfølgelig er veldig miljøavhengig og individuelt. Men hva er mest vanlig blant unge i 20-30 åra idag? Å ha sex før man er sammen eller bli sammen først og så ha sex?

Anonymkode: d1971...ec2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg vet det selvfølgelig er veldig miljøavhengig og individuelt. Men hva er mest vanlig blant unge i 20-30 åra idag? Å ha sex før man er sammen eller bli sammen først og så ha sex?

Anonymkode: d1971...ec2

Regner med å ha sex før en blir sammen gjelder for en ca. 95% der ute. Kjedelig å bli sammen for så og finne ut at sexen ikke funker. 

Anonymkode: e64b0...3d2

• Liker 1
Skrevet

De fleste har nok sex i datingperioden før de offisielt definerer seg som et par. Men det finnes absolutt ingen fasit, gjør som du har lyst til :)

Anonymkode: 26811...23a

Skrevet

Kvinner har sex med menn som dumper dem rett etter sexen. Vi menn som ønsker forhold har ingen sjans. 

Anonymkode: d566c...e5b

Skrevet

Det er ca 50/50 noen har det før og andre har det etter :) Ingen av delene er galt eller uvanlig:) Jeg ventet til etter vi ble sammen 

Anonymkode: fb668...3ed

Skrevet

Der jeg vanker er det vanligst å bli sammen før man har sex, så det er nok ulikt. Argumentet er at det er noe veldig privat som man ikke ønsker at hvem som helst skal få del i, at man ønsker det skal være en fin ting som faktisk betyr litt, og at man er litt tryggere for sykdommer. 

Anonymkode: b2136...0d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...