AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Var på tidlig ul, 7+6 og jeg tenkte etterpå at jeg ikke så noe hjerte? Han sa heller ingenting, men han sa jo at alt var fint og målene stemte overens. I papiret så stod det «Hjerteaktivitet til stede» så det var jo sikkert det.. men ble litt stressa🙈 Anonymkode: e9789...902
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var på tidlig ul, 7+6 og jeg tenkte etterpå at jeg ikke så noe hjerte? Han sa heller ingenting, men han sa jo at alt var fint og målene stemte overens. I papiret så stod det «Hjerteaktivitet til stede» så det var jo sikkert det.. men ble litt stressa🙈 Anonymkode: e9789...902 Du vil jo ikke se hjerte. Du vil kanskje se et lite pulserende eller blinkende bevegelser, men hvis ikke gynekologen fokuserte på dette spesifikt og viste deg det så la du nok ikke merke til det. hvis gynekologen har sagt hjerteaktivitet tilstede så ER det det. det er ingen grunn til bekymring. Anonymkode: 3865b...7af 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Det er ikke rart at ikke du så det. Hjertet har så vidt begynt å slå, og har det ikke det så betyr det ikke at noe er galt men at det ikke har startet ellet at UL teknikkeren ikke klarte å se det. Hvis de ikke er 100% sikker så skrur de ikke på hjertelyden fordi det kan gjøre mor bekymret om den ikke er tilstedet. Du må bare slappe av. Det var jo tydeligvis hjerteaktivitet hos ditt foster. Anonymkode: 730b0...6f7 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Vi så bare «flimmer» der hjertet er, ikke noe «bankende hjerte» som man kanskje ser for seg de hadde sagt det om det ikke var hjerteaktivitet Anonymkode: 2fd30...bae
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 Takk for svar! Skjønner det sikkert ikke er mer å tenke på, men mente at det ble gjort litt mere greier ut av sist svangerskap.. 😅 Anonymkode: e9789...902
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Skjønner det sikkert ikke er mer å tenke på, men mente at det ble gjort litt mere greier ut av sist svangerskap.. 😅 Anonymkode: e9789...902 Tipper det kommer litt an på hvem du møter på ul, noen er effektive uten å egentlig si så mye om det. Jeg må ha ekstra oppfølging, å hun som tar ul er fryktelig grundig og forklarer alt, hun brukte til og med noen minutter på å forsøke på å få et godt bilde av ansiktet når vesla hadde gjemt seg en gang. Nå må jeg til noen andre de siste to gangene, så får se hvordan det blir da 😛 Anonymkode: 2fd30...bae
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper det kommer litt an på hvem du møter på ul, noen er effektive uten å egentlig si så mye om det. Jeg må ha ekstra oppfølging, å hun som tar ul er fryktelig grundig og forklarer alt, hun brukte til og med noen minutter på å forsøke på å få et godt bilde av ansiktet når vesla hadde gjemt seg en gang. Nå må jeg til noen andre de siste to gangene, så får se hvordan det blir da 😛 Anonymkode: 2fd30...bae Jeg har alltid vært hos samme.. men skal sies at jeg var 2-3 dager lengre på vei når vi hadde tidlig ul med førstemann. Og da var den også utvendig, og ikke innvendig som nå. Men jeg regner vel også med han hadde kommentert det om det ikke var noe hjerteaktivitet 😅 får smøre meg med tålmodighet til uke 13🙈 Men ja, det kommer jo stort sett litt an på hvis det er forskjellige folk som gjør ultralydene 😅 det husker jeg veldig fra sist.. Anonymkode: e9789...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå