AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Del Skrevet 5. oktober 2022 8.dag med stimulering med GonalF, lang protokoll forsøk 1, og er usikker på om dette er normalt. Har nevnt det for lege, men ser ikke ut som jeg nærmer meg overstimulering hverken på UL eller blodprøve.. Føler magen er betent, ikke bare øm. Spesielt nederst i magen, og ved trykk fra å sitte (kjennes både i rumpa og livmor). Minner litt om når endometriosen er veldig betent, om man kan kalle det det. Andre symptomer er oppblåst, hoven mage, og diare. Noen som har vært borti det samme? Kan jeg slå meg til ro med at det er endometriosen..? Anonymkode: 0ecf3...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humledronning Skrevet 6. oktober 2022 #2 Del Skrevet 6. oktober 2022 On 10/5/2022 at 11:52 AM, AnonymBruker said: 8.dag med stimulering med GonalF, lang protokoll forsøk 1, og er usikker på om dette er normalt. Har nevnt det for lege, men ser ikke ut som jeg nærmer meg overstimulering hverken på UL eller blodprøve.. Føler magen er betent, ikke bare øm. Spesielt nederst i magen, og ved trykk fra å sitte (kjennes både i rumpa og livmor). Minner litt om når endometriosen er veldig betent, om man kan kalle det det. Andre symptomer er oppblåst, hoven mage, og diare. Noen som har vært borti det samme? Kan jeg slå meg til ro med at det er endometriosen..? Anonymkode: 0ecf3...cc2 Hei! Vet ikke om dette svaret hjelper, men jeg har opplevd noe lignende. Jeg gikk på Gonal (kort protokoll) på første forsøk og fikk oppblåst mage + hadde vondt for å sitte med en gang jeg startet på sprøyter. Måtte sitte på en pute eller ligge, og kunne bare gå i sakte tempo. Har ikke endometriose som jeg vet om og vet ikke om jeg vil si det føltes betent, men vondt og «stikkende» var det. Ingen klær passet og det så ut som om jeg var flere mnd på vei😅 Ble sjekket for væske i buken, men hadde ikke det. Det var veldig ubehagelig å gå sånn, men det ble heldigvis ikke noen farlig situasjon. Bare følg med og spør heller legen en gang for mye enn en gang for lite😊 Denne gangen gikk jeg på Menopur og det var mye mer behagelig selv om dosen var økt. Kanskje det varierer fra gang til gang og mellom ulike typer medisiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Del Skrevet 8. oktober 2022 Humledronning skrev (På 7.10.2022 den 1.18): Hei! Vet ikke om dette svaret hjelper, men jeg har opplevd noe lignende. Jeg gikk på Gonal (kort protokoll) på første forsøk og fikk oppblåst mage + hadde vondt for å sitte med en gang jeg startet på sprøyter. Måtte sitte på en pute eller ligge, og kunne bare gå i sakte tempo. Har ikke endometriose som jeg vet om og vet ikke om jeg vil si det føltes betent, men vondt og «stikkende» var det. Ingen klær passet og det så ut som om jeg var flere mnd på vei😅 Ble sjekket for væske i buken, men hadde ikke det. Det var veldig ubehagelig å gå sånn, men det ble heldigvis ikke noen farlig situasjon. Bare følg med og spør heller legen en gang for mye enn en gang for lite😊 Denne gangen gikk jeg på Menopur og det var mye mer behagelig selv om dosen var økt. Kanskje det varierer fra gang til gang og mellom ulike typer medisiner? Tusen takk for svar! Høres ganske likt ut 😅 Begynte allerede dagen etter sprøyte nr 1. Godt å høre det gikk fint for deg. Burde kanskje spurt om væske i buken, men det ville de kanskje sett på innvendig ultralyd når jeg var på responskontroll? Anonymkode: 0ecf3...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humledronning Skrevet 8. oktober 2022 #4 Del Skrevet 8. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk for svar! Høres ganske likt ut 😅 Begynte allerede dagen etter sprøyte nr 1. Godt å høre det gikk fint for deg. Burde kanskje spurt om væske i buken, men det ville de kanskje sett på innvendig ultralyd når jeg var på responskontroll? Anonymkode: 0ecf3...cc2 Det startet dagen etter sprøyte nr 1 her og😅 Jeg hadde forventet at det skulle ta noen dager. De brukte innvendig ultralyd til å sjekke for væske i buken hos meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå