Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Hvorfor skriver noen EN setning pr gang de trykker "enter" på msn??? Det blinker jo HEEEELE tiden og man får ikke gjort noe annet!
Rav Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Hvorfor skriver noen EN setning pr gang de trykker "enter" på msn??? Det blinker jo HEEEELE tiden og man får ikke gjort noe annet! ← Si det til dem istedet for til oss?
Skravla Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Fordi det er naturlig å trykke enter når man vil ha linjeskift - og da ble melding jammen sendt. Hvis du ikke vil ha det slik så må du fortelle de du chatter med hvordan de skal få linjeskift uten å skrive hele linjen ut.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Hvorfor skriver noen EN setning pr gang de trykker "enter" på msn??? Det blinker jo HEEEELE tiden og man får ikke gjort noe annet! ← Du velger jo selv teitingene du vil ha kontakt med da. Du må jo si til DE det gjelder.
Dru Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Fordi det er naturlig å trykke enter når man vil ha linjeskift - og da ble melding jammen sendt. ← Det skal da ikke være linjeskift etter en setning heller, så jeg ser ikke problemet. Hilsen en som også hater enter-tasten.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Synes det er verre når folk skriver og skriver og skriver og skriver i lang tid uten å trykke enter. Men jeg klarer ærlig talt å leve med det.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 NOEN ganger så blir det linjeskift når jeg trykker enter... jeg trykker sikkert litt skjevt eller noe men kan du som vet hvordan det gjøres forklare meg det??
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 30. november 2005 #10 Skrevet 30. november 2005 Du frysepulver.. Er ikke hele vitsen med msn at du kan velge hvem du har inne?!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #11 Skrevet 30. november 2005 Du frysepulver.. Er ikke hele vitsen med msn at du kan velge hvem du har inne?! ← jo, men jeg er alltid pålogget, tror nære venner vil lure litt dersom jeg plutselig "aldri" er på lengre "hele vitsen" er det vil ikke - hovedideen tror jeg er at folk skal kunne skrive til hverandre
Gjest Bellatrix Skrevet 30. november 2005 #12 Skrevet 30. november 2005 Jeg ser ikke helt problemet. Når jeg msn-er med folk så er det en samtale og da er det naturlig at jeg sender en setning og så får jeg en setning tilbake. Noen ganger skriver jeg selvsagt 2 setninger, men når det er en dialog så sier jeg stort sett ikke så mye om gangen.
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #13 Skrevet 30. november 2005 NOEN ganger så blir det linjeskift når jeg trykker enter... jeg trykker sikkert litt skjevt eller noe men kan du som vet hvordan det gjøres forklare meg det?? ← Dersom du trykker shift+enter får du linjeskift.
Cronos Skrevet 1. desember 2005 #14 Skrevet 1. desember 2005 Litt enig, egentlig. Selv om jeg er blant de som trykker linjeskift hele tiden. MSN gjør at jeg får gjort veldig lite annet, for jeg må hele tiden svare på den som blinker. Men det går vel an å skru av blinkingen. Dessuten kan man (har hørt om det, men ikke prøvd) å la folk vente til DU er klar.
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #15 Skrevet 1. desember 2005 Jeg blir gal av folk som "blablabla skriver en melding...." i flere minutter, også visker de den vekk, da har de snytt deg!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #16 Skrevet 1. desember 2005 Jeg blir gal av folk som "blablabla skriver en melding...." i flere minutter, også visker de den vekk, da har de snytt deg! ← Det kan godt hende at de chatter med noen andre samtidig som deg. For det kommer opp "blablabla skriver en melding" samme hvem man svarer. Ergo er det ikke alltid du som det skrives til.
Lilith Skrevet 1. desember 2005 #17 Skrevet 1. desember 2005 Det kan godt hende at de chatter med noen andre samtidig som deg. For det kommer opp "blablabla skriver en melding" samme hvem man svarer. Ergo er det ikke alltid du som det skrives til. ← Hæ? Det gjør det vel ikke! Når jeg skriver en melding til Jens, så ser ikke Bjarne at jeg skriver en melding! Hvis det var det du mente, da
Gjest *Snart medlem* Skrevet 1. desember 2005 #18 Skrevet 1. desember 2005 Hvorfor skriver noen EN setning pr gang de trykker "enter" på msn??? Det blinker jo HEEEELE tiden og man får ikke gjort noe annet! ← Jeg må si at jeg synes det motsatte er mer irriterende - og sitte pal ved maskinen og vente og vente og vente på at de har skrevet seg ferdig. Synes det er mye bedre hvis man sier en og en setning av gangen, for da har samtalepartneren anledning til å kommentere og skyte inn ting, og får bekreftelse på at vedkommende fremdeles sitter ved maskinen.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2005 #19 Skrevet 1. desember 2005 Jeg må si at jeg synes det motsatte er mer irriterende - og sitte pal ved maskinen og vente og vente og vente på at de har skrevet seg ferdig. Synes det er mye bedre hvis man sier en og en setning av gangen, for da har samtalepartneren anledning til å kommentere og skyte inn ting, og får bekreftelse på at vedkommende fremdeles sitter ved maskinen. ← Enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå