Jj268 Skrevet 5. oktober 2022 #1 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hei, jeg har lagt ut flere innlegg her tidligere og holder på å bli gal. Jeg hadde mensen sist måned den 31 og eggeløsning over 14 dager siden nå. Strips test er positiv og clear blue digital viser negativ? Er 5-6 dager over mensen nå og har aldri hatt problemer med mensen før. har pcos men aldri slitt med at mensen forsvinner Hva er årsaken til dette? ikke meningen med mye mas, men jeg forstår ingen ting og trenger flere meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jj268 skrev (4 minutter siden): Hei, jeg har lagt ut flere innlegg her tidligere og holder på å bli gal. Jeg hadde mensen sist måned den 31 og eggeløsning over 14 dager siden nå. Strips test er positiv og clear blue digital viser negativ? Er 5-6 dager over mensen nå og har aldri hatt problemer med mensen før. har pcos men aldri slitt med at mensen forsvinner Hva er årsaken til dette? ikke meningen med mye mas, men jeg forstår ingen ting og trenger flere meninger. Kan det være en kjemisk graviditet?? Hadde også positiv strips etter ikm. Men svake. negativ cb. Men strips fremdeles positiv. Startet å blø noen dager etter. Og det var en kjemisk. Gangen før det hadde jeg positiv strips og Cb digital. Begynte blø 2 dager etter ikm. Og da ble alle tester negativ. Også kjemisk... Anonymkode: a4189...8e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jj268 Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan det være en kjemisk graviditet?? Hadde også positiv strips etter ikm. Men svake. negativ cb. Men strips fremdeles positiv. Startet å blø noen dager etter. Og det var en kjemisk. Gangen før det hadde jeg positiv strips og Cb digital. Begynte blø 2 dager etter ikm. Og da ble alle tester negativ. Også kjemisk... Anonymkode: a4189...8e7 Huff, mulig det🥹 håper ikke det.. har du hatt noe lykke etter kjemisk du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Del Skrevet 5. oktober 2022 Du sier du har pcos, er du helt 100% sikker på at du hadde eggløsning? Mulig kroppen forsøkte å slippe egget, men ikke klarte det da, og at eggløsning enten uteble eller kom noen dager senere? Har selv pcos og får positive eggløsningstester uten å nødvendigvis ha eggløsning. Derfor kan vi med pcos ikke stole på de testene 100%. Anonymkode: 780f1...fe6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jj268 Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du sier du har pcos, er du helt 100% sikker på at du hadde eggløsning? Mulig kroppen forsøkte å slippe egget, men ikke klarte det da, og at eggløsning enten uteble eller kom noen dager senere? Har selv pcos og får positive eggløsningstester uten å nødvendigvis ha eggløsning. Derfor kan vi med pcos ikke stole på de testene 100%. Anonymkode: 780f1...fe6 Jeg er helt sikker jeg hadde eggeløsning ja, test viste positiv og forhøyet temperatur + eggeløsningslim. Så dette stemte 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 5. oktober 2022 #6 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hva mener du med at tester viser ukorrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jj268 Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 5. oktober 2022 tullerikke skrev (3 minutter siden): Hva mener du med at tester viser ukorrekt? Enten falsk positiv eller falsk negativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 5. oktober 2022 #8 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hei! Er testene dine tatt til samme tid med samme urin? Kan du vise stripsen? Hvis det er 14 dager siden eggløsning burde testene være tydelig positive hvis alt går som det skal. Hvis den positive testen er så svak at den ikke slår ut på clear blue har du nok enten ikke hatt eggløsning da du trodde, eller det er en kjemisk graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. oktober 2022 #9 Del Skrevet 5. oktober 2022 Husk at digitale krever mye mer hgc en strips. Om du er 14 dager siden eggløsning kan det være at du må vente 1-3 dager med digitale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #10 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jj268 skrev (3 timer siden): Huff, mulig det🥹 håper ikke det.. har du hatt noe lykke etter kjemisk du da? Er i måneden etter 2 på rappen og 1 sa i januar. Har ikke prøvd i mellom januar og juli da. Kjemisk august og september. Har 3 barn fra før så det skal nå gå😄 satser på at d skjer snart 🤩 Anonymkode: a4189...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå