Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At mannen bor i huset til eksen når han skal ha barna? Det er en hel dags kjøretur mellom mannen og eksen og han vil nå bo i huset hennes når han skal ha samvær. Han gikk fra henne den gangen, noe hun motsa seg og prøvde å få han tilbake også en stund etter han ble sammen med meg. Når det ikke gikk plagde hun han med alt hun klarte og det var sykt mye drama og krangling. Ble til trakassering og han måtte kutte helt kontakt med henne for en periode. Jeg støttet han gjennom alt, men nå er de tydeligvis gode venner igjen og han skal bo der mens hun visstnok skal reise bort. Noe jeg ikke stoler helt på, kan tenkte meg hun kan ha baktanker med dette og plutselig komme hjem igjen eller prøve på et eller annet. Det føles også som han går bak ryggen min da jeg har støttet han i alt mot henne, men han nå er god venn med henne igjen uten at jeg vet det.

Anonymkode: 67919...0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på, er barna veldig små? Er jo bedre at far har en hel dag kjøring en barna som bør få leve stabilt.

Var de sammen da dere møttes? I såfall er han jo en som er tilbøyelig til å være utro. 

Anonymkode: bcb2f...2b5

• Liker 3
Skrevet

Det rareste her er jo at han er bosatt så langt unna ungene sine.

Anonymkode: 0ca58...0c4

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer an på, er barna veldig små? Er jo bedre at far har en hel dag kjøring en barna som bør få leve stabilt.

Var de sammen da dere møttes? I såfall er han jo en som er tilbøyelig til å være utro. 

Anonymkode: bcb2f...2b5

Minste er 5. Men de er godt vandt med mye bilkjøring. 

Skrevet

Du må bare stole på han til det motsatte er bevist. Men hvorfor flyttet han så langt unna barna sine?! Det hadde vært turn off for meg

• Liker 10
Skrevet (endret)

Hviorfor bor han så langt unna barna??

Og, ja, jeg hadde stolt på at han gjorde det beste ut av situasjonen sin med det valget.

Endret av MapleSirup
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det rareste her er jo at han er bosatt så langt unna ungene sine.

Anonymkode: 0ca58...0c4

Det var ikke han som flyttet så langt bort, det var hun. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Hmmmmmm skrev (Akkurat nå):

Du må bare stole på han til det motsatte er bevist. Men hvorfor flyttet han så langt unna barna sine?! Det hadde vært turn off for meg

MapleSirup skrev (Akkurat nå):

Hvirfir bor han såmlngtbunna?

Og, ja, jeg hadde stolt på at han gjorde det beste ut av situasjonen sin med det valget.

Det er hun som flyttet med barna, hvorfor tror alle automatisk at det var han? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Da får dere bruke penger på hotell da hvis dette er et så stort problem for DEG. 

Anonymkode: de0da...d57

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er hun som flyttet med barna, hvorfor tror alle automatisk at det var han? 

Sant, men han må godkjenne flyttingen da

• Liker 1
Skrevet
Hmmmmmm skrev (Akkurat nå):

Nei det må han ikke når hun har hovedomsorg. Men det er ikke problemet her uansett. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hmmmmmm skrev (3 minutter siden):

Nei, så enkelt er det ikke. Og ikke relevant her.

• Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke stole på henne, du må stole på ham.

Hvorfor være med en mann du ikke stoler på? Er han som et barn du må passe på?

• Liker 7
Skrevet

Nei. Hadde ikke vært greit for meg

Anonymkode: f77a3...7ed

• Liker 2
Skrevet

Han ligger vel ikke med henne når hun er så slem?

Uansett kjipt at hun flyttet til et sted uten hotell da. Normale folk hadde jo lagt seg inn på hotell i stedet for å overnatte hos eksen.

Anonymkode: e0227...ec9

• Liker 2
Skrevet

Hvis det ligger landlig til så er det jo bare å søke om det er en hytte til leie i nærheten? Er sikker på at ungene hadde syntes det var spennende.

Anonymkode: b3cf8...d7a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Selv hadde jeg blitt med som selskap og tatt det som en liten ferie, leid et sted i nærheten og hatt ungene der i stedet for hos eksen.

Skrevet

at du gidder

1000vis av mannfolk der ute. dette er mer jobb og stress enn trygt og godt. finn deg ny mann, du vil takke deg selv senere.

mvh mann selv

Anonymkode: 4c84a...041

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At mannen bor i huset til eksen når han skal ha barna? Det er en hel dags kjøretur mellom mannen og eksen og han vil nå bo i huset hennes når han skal ha samvær. Han gikk fra henne den gangen, noe hun motsa seg og prøvde å få han tilbake også en stund etter han ble sammen med meg. Når det ikke gikk plagde hun han med alt hun klarte og det var sykt mye drama og krangling. Ble til trakassering og han måtte kutte helt kontakt med henne for en periode. Jeg støttet han gjennom alt, men nå er de tydeligvis gode venner igjen og han skal bo der mens hun visstnok skal reise bort. Noe jeg ikke stoler helt på, kan tenkte meg hun kan ha baktanker med dette og plutselig komme hjem igjen eller prøve på et eller annet. Det føles også som han går bak ryggen min da jeg har støttet han i alt mot henne, men han nå er god venn med henne igjen uten at jeg vet det.

Eksen til mannen bor hos oss når hun er på besøk hos ungene. Da reiser mannen og jeg bort. Ser ikke problemet. Lærer barna at samarbeid fungerer med både nytt og gammelt ❤️

Anonymkode: 54a6a...73f

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Håper du har såpass omløp at du skjønner at historien hans om hvem som forlot hvem, trakassering osv. bare var oppspinn.

Anonymkode: 7907a...31d

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...