Gå til innhold

Hvis noen dumper deg, blokkerer du dem på Facebook? 🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen du har dumpet blokkerer deg på sosiale medier, er det fordi de er såret? 

Anonymkode: db972...bf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis, hvorfor skal man ha noen på sosialemedier som man ikke kommer til eller ønsker å ha kontakt med videre……

Anonymkode: e2c1b...d0d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, men jeg reduserer kontakt. 

Anonymkode: dcdb4...5b8

• Liker 2
Skrevet

Jeg har blokkert for å få han raskere ut av systemet 

Anonymkode: 85f26...ef4

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan være såret, men kan like gjerne være sint, irritert eller rett og slett lykkelig over at den dusten personen er ute av livet. 

Anonymkode: 1ed19...ca8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har blokkert for å få han raskere ut av systemet 

Hjalp det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan være såret, men kan like gjerne være sint, irritert eller rett og slett lykkelig over at den dusten personen er ute av livet. 

Anonymkode: 1ed19...ca8

Hvorfor dusten? Noen ganger gjør vi det slutt ikke fordi vi er dårlige, men fordi vedkommende behandlet oss dårlig 

• Nyttig 2
Skrevet

Har kun blokkert tidligere bekjente som spammet ned sider/grupper/messenger med svada, som fake news, og salg av herbalife og annet scam. 

Jeg har slettet folk som har dumpet meg, om de har vært særdeles ufin. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hjalp det? 

Ja, det gjorde det fordi jeg slapp å se når han var pålogget. 
Det ble brudd på et litt hensynsløs måte ovenfor meg, og da trengte jeg å få han ut og bort så raskt som mulig. 
Men 4 år senere henger han fremdeles på Tinder😂😂😂
Det ble som jeg  tenkte. Ingen som vil ha en som oppfører seg nedlatende mot kvinner.

• Liker 2
Skrevet

De kan selvfølgelig være såret, men jeg tror det avhenger av hvordan forholdet endte..

Skrevet

Jeg blokkerer jo ikke noen fordi jeg er glad. Det er vanskeligere å komme over noen hvis man alltid har muligheten til å se hva de gjør, hvem de er med osv. Det er enklere å gå igjennom bruddet hvis man får ha hverandre på avstand. Så ja, jeg kan slette eller blokkere folk. Merker markant forskjell på hvilke relasjoner jeg gjør det med. Jeg har feks en eks som jeg dumpet som jeg ikke har hatt behovet for å slette eller blokkere, fordi jeg var ferdig med forholdet før jeg slo opp. Jeg har derimot blokkert en annen eks som dumpet meg fordi jeg ikke var ferdig og trengte tid å komme over ham. 

Anonymkode: 99958...41b

• Liker 4
Skrevet

Jeg har gjort dette, men fordi jeg virkelig aldri ønsket kontakt igjen. Personen drev å sendte meg meldinger.. som var svært irriterende da jeg ville gå videre.

Anonymkode: fcaa0...9bd

• Liker 1
Skrevet
PokemonGone skrev (31 minutter siden):

De kan selvfølgelig være såret, men jeg tror det avhenger av hvordan forholdet endte..

Dårlig. Den som blokkerte ble dumpet, men fortjent...

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg blokkerer jo ikke noen fordi jeg er glad. Det er vanskeligere å komme over noen hvis man alltid har muligheten til å se hva de gjør, hvem de er med osv. Det er enklere å gå igjennom bruddet hvis man får ha hverandre på avstand. Så ja, jeg kan slette eller blokkere folk. Merker markant forskjell på hvilke relasjoner jeg gjør det med. Jeg har feks en eks som jeg dumpet som jeg ikke har hatt behovet for å slette eller blokkere, fordi jeg var ferdig med forholdet før jeg slo opp. Jeg har derimot blokkert en annen eks som dumpet meg fordi jeg ikke var ferdig og trengte tid å komme over ham. 

Hjelper det virkelig? Ok, du ser ikke hans profil, men du tenker jo fortsatt på han 24/7 

Skrevet

Nei, men går inn og begrenser profilen. 
Eksen fikk alle felles kjente og familie til å blokkere meg 🙃 

Skrevet

Ja, jeg blokkerte det rasshølet! I tillegg har jeg knust det pynteglasset jeg fikk av han med en hammer. Jeg har også kastet klokke, brusmaskin og parfyme! Ut med faenskapet!

Anonymkode: 1ea42...b34

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hjelper det virkelig? Ok, du ser ikke hans profil, men du tenker jo fortsatt på han 24/7 

Ja det hjelper. Man ser mindre fra hva han poster, og man har ikke lenger anledning til å være nysgjerrig å sjekke profilen i hytt og pine. 

Skrevet

Blokkerer for å ikke ha han i livet mitt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det hjelper. Man ser mindre fra hva han poster, og man har ikke lenger anledning til å være nysgjerrig å sjekke profilen i hytt og pine. 

Man har jo anledning..."Unblock", hvis man ikke er sterk nok. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg blokkerte det rasshølet! I tillegg har jeg knust det pynteglasset jeg fikk av han med en hammer. Jeg har også kastet klokke, brusmaskin og parfyme! Ut med faenskapet!

Anonymkode: 1ea42...b34

Det var ikke småtteri!🧐

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...