AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Inspirert av diskusjoner i flere av trådene i KG’s forum Rampelys lurer jeg på: hvor mye har følgerne lov til å mene? Her har vi en gruppe mennesker som helt frivillig velger å bruke sitt privatliv og sine meninger til å tjene penger på sosiale medier. Jeg syns konseptet influenser og deling i sosiale medier et fascinerende konsept. Selv er jeg svært privat, og må si jeg stusser over hvor mye mange syns det er greit å dele. Kanskje er jeg misunnelig på at de er så uredde og komfortable..? Men hvis de velger å dele sine ting i sine kanaler, er det ikke da også greit at jeg stiller spørsmålstegn ved det i mine kanaler (her da i Rampelys)? Man er jo kritisk til enkelte politikeres meninger og det ee greit at man sier det høyt, men er det noe annet når der gjelder influensere? Og er det forskjell på å mene noe om en influenser som deler sitt privatliv, og en skuespiller eller en kongelig, som holder det private privat? Anonymkode: 6b450...275 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå