AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Del Skrevet 5. oktober 2022 Har 2 innekatter, de har plenty med utvalg av klorestativ og masse leker og aktivitetsleker. Men de biter klørne sine ofte, er det normalt? De er ellers friske og raske. Anonymkode: 8cd7a...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 5. oktober 2022 #2 Del Skrevet 5. oktober 2022 Min gjør det når hun vasker seg. Sånn at hun får renset ordentlig rundt kloa og klokapselen. Vet det er mange som trimmer klørne til innekatter da de ikke får den naturlige slitasjen, særlig den øverste "tommel"-kloa kan bli lang og kurve seg inn i poteputa. Men det er relativt normalt. https://www.petmd.com/cat/behavior/nail-biting-cats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Del Skrevet 5. oktober 2022 De renser klør/poter. Men er ikke neglebitere selv om det ser slik ut Du må nok stusse litt etterhvert, som kira skriver. Du hører det når de går over gulvet, eller om de ofte setter potene fast i pledd og slikt. Da må du bruke klosaks. Anonymkode: e7b3a...280 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 5. oktober 2022 #4 Del Skrevet 5. oktober 2022 To av mine gjør det, de er utekatter. Siste har så lite tenner at det neppe er noe hjelp 😂 Selv om de er utekatter, og sliper ned spissene selv, så flaker kloa seg opp på sidene etterhvert som ytterste laget skal av for å gi plass til nytt lag, dette biter de litt for å hjelpe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Del Skrevet 5. oktober 2022 Alle mine har gjort det Anonymkode: 7de2b...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Del Skrevet 5. oktober 2022 Taluno skrev (8 minutter siden): To av mine gjør det, de er utekatter. Siste har så lite tenner at det neppe er noe hjelp 😂 Selv om de er utekatter, og sliper ned spissene selv, så flaker kloa seg opp på sidene etterhvert som ytterste laget skal av for å gi plass til nytt lag, dette biter de litt for å hjelpe av. Jepp!! De bytter lag på klørene ca en gang hver 2-3 mnd. Har sett mine dratt av det laget flere ganger😂 Han ene er helt ekstrem og han biter biter. Han andre ser jeg ikke holde på så ofte. Anonymkode: 68646...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 5. oktober 2022 #7 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jepp!! De bytter lag på klørene ca en gang hver 2-3 mnd. Har sett mine dratt av det laget flere ganger😂 Han ene er helt ekstrem og han biter biter. Han andre ser jeg ikke holde på så ofte. Anonymkode: 68646...2ab Er mest han ene jeg ser gjøre det, men jeg plukker opp sånne flak ganske ofte 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jepp!! De bytter lag på klørene ca en gang hver 2-3 mnd. Har sett mine dratt av det laget flere ganger😂 Han ene er helt ekstrem og han biter biter. Han andre ser jeg ikke holde på så ofte. Anonymkode: 68646...2ab Ja, samme her. Hannkatten pleier jeg å si at biter negler (klør altså), men har egentlig aldri sett hunnkatten gjør det. Anonymkode: 1b1d6...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå