AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Er ikke så uvanlig at en finner seg ny parter i livet med barn. Og det er heller ikke så uvanlig at en selv har barn. Så da blir det mine og dine barn. Hva når de barna ikke prater sammen. Her prater vi om pluss/minus 20 på barna. Jeg har ei datter på 20, samboer har ei datter på 19 og 2 sønner som er eldre. Guttene prater litt med min datter, men ikke hennes datter. Ett annet problem var at hennes datter ikke ville at moren skulke finne seg ny mann. Hun ignorere meg og min datter fullstendig, svarte ikke og gikk til ett annet rom. Til moren store fortvilelse. Blitt noe bedre. Vi har vert sammen I 3 år. Og bor nå sammen. Hun får besøk av sine barn, men merker det ikke er noe felles. Går mye I pc og mobil. Vi 6 drar aldri på tur sammen. Har ikke hennes barn som venn på FB. Hennes datter blokkerte meg og prøvde alt så ikke moren flyttet til meg. Er forholdet liv laga og har noen gode råd å gi. Anonymkode: 99aac...29a
Mooza Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Ta det langsomt. Lag rom for hverandre. Ikke inviter barna sammen. De har jo ikke blitt kjærester med hverandre. For dem er jo situasjonen sikkert noe merkelig. De har ikke noe interesse av den andre sine voksne barn. Er det ikke bedre at dere inviterer dem hver for seg, og at du blir kjent med hennes barn, og partner blir ordentlig kjent med dine?? Så kan dere heller om 5 år snakke om at det hadde vært koselig om de kunne være sammen. Nå er det nytt, og det er mye følelser i sving. Respekter det. La partner få tid med sin datter, og trekk deg tilbake. Vis at du bryr deg ved å ikke tvinge deg på noen, eller tvinge noen sammen. La denne mora og hennes datter få tid sammen uten dere. Se enkeltmennesket i disse voksne barna og bli kjent med dem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå