AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg ser etter brukte klær. Har termin i starten av mars. Jeg ser etter vintertøy og vårtøy i strl. 56-62. Det som slår meg er at mange gir " 20%" avslag på klærne. De er jo brukte, gulpet på og ikke har jeg bytterett eller får sett de på forhånd. Jeg hadde vel forventet 50 til 70%. De kan jo være brukt av flere barn, og ikke vet jeg om ullen er i god stand etter vask. Noen steder er det dyr, andre har matos i hus. Bomull kan vaskes hardt, men ull er litt mer risky. Dette overrasker meg. Tips til hvor jeg kan få kjøpt brukt til en fair pris? Loppemarked? Anonymkode: c20ef...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Høres ut for meg som at du har veldig mange krav. Matos? Det finnes noen fysiske butikker rundt omkring eller loppemarked. Anonymkode: b8b5b...e89
_popcorn_ Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg