Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BB-sticken fra Caia ser bra ut, men jeg vet ikke om bildene er redigerte. 

Dere som har prøvd den. Er den bra? Hvis ja/nei, hvilken hudtype har dere? 

Anonymkode: 880c9...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!! Jeg går aldri tilbake til noe annet 😃 denne er så lett å legge pent, og sitter godt. 

Huden min er vel tørr/normal. 

Skrevet

Hva med blushene deres?

Anonymkode: 9a2d7...0a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva med blushene deres?

Anonymkode: 9a2d7...0a8

Jeg har det også, jeg. Den er veldig pigmenterte. Men bruker den sjelden fordi kinnene mine er så røde fra før. 

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 5.10.2022 den 15.25):

Ja!!! Jeg går aldri tilbake til noe annet 😃 denne er så lett å legge pent, og sitter godt. 

Huden min er vel tørr/normal. 

Hiver meg på. Er du lys i huden? Vet om den lyseste er veldig lys? 

Skrevet
Sally-Go-Round skrev (51 minutter siden):

Hiver meg på. Er du lys i huden? Vet om den lyseste er veldig lys? 

Ja, de lyseste er nok veldig lyse. Jeg trodde jeg var veldig lys - har pleid å bruke «fair» i CC-kremen til Lumene. Men hos Caia prøvde jeg først 20c. Den ble rett og slett for kald på meg, jeg så helt grå ut. Så jeg solgte den og kjøpte 20w, og den er helt perfekt til meg. 

Har ikke prøvd 10c og 10w, ser for meg at de må være veldig lyse 😳

• Liker 1
Skrevet

C står for «cold» og W står for «warm», det glemte jeg å skrive. 

• Liker 1
Skrevet

Superfornøyd! Og jeg er veldig kresen. Har kun vært fornøyd med Babor sin foundation tidligere, alt annet hat gått i søpla. Nå ligger babor ubrukt i skapet.  Bruker 20W, den er perfekt match, men bruker 10w rundt øyne, og 40C for litt contour. «Tegner» opp ansiktet med alle fargene samtidig, og bruker kost for å blende alt. Sparer meg masse av tid på morgenen! (Jeg har fet hud og må bruke settingpuddetet over. Da blir det perfekt).

Anonymkode: ed257...ccf

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Superfornøyd! Og jeg er veldig kresen. Har kun vært fornøyd med Babor sin foundation tidligere, alt annet hat gått i søpla. Nå ligger babor ubrukt i skapet.  Bruker 20W, den er perfekt match, men bruker 10w rundt øyne, og 40C for litt contour. «Tegner» opp ansiktet med alle fargene samtidig, og bruker kost for å blende alt. Sparer meg masse av tid på morgenen! (Jeg har fet hud og må bruke settingpuddetet over. Da blir det perfekt).

Anonymkode: ed257...ccf

Det var lurt! 

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (33 minutter siden):

Ja, de lyseste er nok veldig lyse. Jeg trodde jeg var veldig lys - har pleid å bruke «fair» i CC-kremen til Lumene. Men hos Caia prøvde jeg først 20c. Den ble rett og slett for kald på meg, jeg så helt grå ut. Så jeg solgte den og kjøpte 20w, og den er helt perfekt til meg. 

Har ikke prøvd 10c og 10w, ser for meg at de må være veldig lyse 😳

Så bra! Da gir jeg 10w et forsøk 😊

Skrevet

Det er 8 g for 245 kroner. Det er jo en syk pris😅 Hvor lenge varer én BB-stick? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er 8 g for 245 kroner. Det er jo en syk pris😅 Hvor lenge varer én BB-stick? 

Et halvår for min del. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...