Gå til innhold

Kan jeg bytte ut parmesanost med gulost i fløtesaus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du meg?? Spør noen som har peiling.. Ikke send meg DM igjen er du snill

Anonymkode: 13795...618

Skrevet

Du kan det, men det endrer jo smaken mye da parmesan har kraftig smak. Men godt blir det nok uansett!

• Liker 1
Skrevet

Det kan du, men du får da en mye mildere smak. Gulost er ikke billig det heller, så hadde heller kjøpt billig ferdig revet parmesan hvis den skal gjøres rimeligere

Anonymkode: 18a88...8be

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor spør du meg?? Spør noen som har peiling.. Ikke send meg DM igjen er du snill

Anonymkode: 13795...618

DM? Hva snakker du om? 

Anonymkode: b4aee...9e6

• Liker 1
Skrevet
blåtimen skrev (13 minutter siden):

Du kan det, men det endrer jo smaken mye da parmesan har kraftig smak. Men godt blir det nok uansett!

Har masse revet gulost i fryseren nemlig... 😆 Men ja kanskje kjøpe en liten pose ferdigheter parmesanost og kjøre 50/50. Det er så stusselig at god, hjemmelaget mat skal koste skjorta. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har masse revet gulost i fryseren nemlig... 😆 Men ja kanskje kjøpe en liten pose ferdigheter parmesanost og kjøre 50/50. Det er så stusselig at god, hjemmelaget mat skal koste skjorta. 

Ferdigheter = ferdigrevet * ...

Skrevet

Går helt fint med vanlig ost😄 når det i tillegg er en hverdagsmiddag til barn så hadde jeg ikke kjøpt parmesan. Lager ofte ostesaus med vanlig ost og det blir godt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Ja, men smaken vil ikke bli den samme.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Både smak og konsistens vil bli annerledes, men det blir sikkert spiselig likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...