Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med en mann på en datings app gjennom fb. 

Vi har vel snakket sammen i to dager før han vill møte meg og bli sammen med meg, men jeg svarer for å vare vennlig 🙈 ikke fordi jeg er interessert.

Sa at jeg ikke ville møte han og ikke er interessert, han har tydeligvis fortalt alle vennene sine og familie at han dater meg. Noe vi ikke har gjort!! 

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette 😆 men stygge menn har mer selvtillit enn kjekke fine menn. 

Er det bare jeg som synes det ?

Anonymkode: 4eeba...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var kanjse litt generaliserende tenkt men..

Sa han at han hadde fortalt familien sin at dere datet og at du derfor måtte på date med han?

• Liker 1
Skrevet
lillevill skrev (1 minutt siden):

Ja det var kanjse litt generaliserende tenkt men..

Sa han at han hadde fortalt familien sin at dere datet og at du derfor måtte på date med han?

Ja! Det kan godt hende, han virket veldig interessert i meg og sa at han møte drømmedama. Kanskje burde man ikke svare på de man ikke liker ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi har vel snakket sammen i to dager før han vill møte meg og bli sammen med meg, men jeg svarer for å vare vennlig 🙈 ikke fordi jeg er interessert.

Sa at jeg ikke ville møte han og ikke er interessert, han har tydeligvis fortalt alle vennene sine og familie at han dater meg. Noe vi ikke har gjort!! 

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette 😆 men stygge menn har mer selvtillit enn kjekke fine menn. 

Så konklusjonen din er at stygge menn har mer selvtillit en pene menn fordi du er en erfaring som tilsier det? ;)

Anonymkode: 4109b...d82

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er litt ufint å kommentere slik på folks utseende. Det kan han ikke noe for. 

At han oppfører seg dårlig, det er noe annet!

Anonymkode: 9471b...eee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja! Det kan godt hende, han virket veldig interessert i meg og sa at han møte drømmedama. Kanskje burde man ikke svare på de man ikke liker ? 

Best å la være det, ja. 😁

Anonymkode: eb14e...b93

• Liker 1
Skrevet

Så konklusjonen din er at stygge menn har mer selvtillit en pene menn fordi du er en erfaring som tilsier det? ;)

Ja 🤣 pene menn er ikke åpne og ikke rett fram på. 

Mens ikke så pene men, er mer selvsikkre.

• Liker 1
Skrevet

Ok.;) Det er forresten smart av en mann å være selvsikker for det er et av karaktertrekkene mange damer setter pris på.

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

At han oppfører seg dårlig, det er noe annet!

Er han slem? Er det politisak da, eller på hvilken måte oppfører han seg dårlig?

Anonymkode: 6e9fb...703

Skrevet

Er dette selvtillit? Mer ingen selvinnsikt

Anonymkode: 1fbfa...6c6

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

De har vel lest en eller annen selvhjelpsbok da tenker jeg.

På samme måte som så mange stygge kvinner har lest utallige selvhjelpsbøker, som får de til å tro at de er noe helt annet enn de i virkeligheten er.

Sagt på en annen måte, blir du kjent med en person som refererer til en selvhjelpsbok, for de fikk en eurekaopplevelse så hold deg for guds skyld unna. De maskerer bare bort den de i virkeligheten er med tipsene fra bøkene. 

Anonymkode: f9e40...ccd

• Liker 1
Skrevet

Tja, har man ikke det ene, så må man ihvertfall ha det andre.... Men dette er vel mest rart. Hvem prater sånn til familien om folk de aldri har møtt? 

Anonymkode: 6cbfb...63b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er en mann som jobber hardt med å skaffe seg dates med pene damer. Han har opplevd en del avvisninger og får lite matches, så når du er god og snill og matcher med han så tenker han hurra endelig en match med en dame som er megaflott. og så når du ikke vil på date, så kjører han på med emosjonelt press for å få deg til å ombestemme deg.

Dette er ikke en omtenksom mann. hvordan han ser ut er ikke så viktig. Men at han har empati og respekt for deg er viktigst. Det har han ikke.

Anonymkode: de17c...09d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ok.;) Det er forresten smart av en mann å være selvsikker for det er et av karaktertrekkene mange damer setter pris på.

Det kommer an på. Selvtilliten må stå i forhold til totalpakken, ellers kan det bli krampaktig. Overdreven selvtillit er ikke en god ting; det virker mot sin hensikt.

Anonymkode: df395...a0a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette beviser at det er tull når kvinner sier at menn som ikke får dame må skaffe selvtillit. 

Anonymkode: 3c415...a87

Skrevet

Vanlig fenomen, menn ser seg i speilet 20% penere enn det di er

Anonymkode: 30bfe...005

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette beviser at det er tull når kvinner sier at menn som ikke får dame må skaffe selvtillit. 

Anonymkode: 3c415...a87

Tja, man må ha sjarme også.

Anonymkode: 6cbfb...63b

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Min erfaring er at det avhenger mer av personlighet enn av utseende.

Jeg har hatt kollegaer som ikke har vært særlig populære blant damene, men som har skrytt av at de har så draget på damene. Dette er menn som er brautende og høylytte ellers også.

Så har jeg hatt kollegaer som er kjekke på alle måter og som snakker seg selv ned når det gjelder å ha draget på damer. Disse fremhever ikke seg selv ellers heller.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan det være at du egentlig befinner deg på samme nivå som de du nevner i andre setning? 

Anonymkode: 43f78...be7

• Nyttig 1
Skrevet

Det der har vel ikke noe med selvtillit å gjøre, men heller mangel på sosiale antenner og/eller en diagnose av noe slag?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...