AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hei! Min gynekolog har sendt en ivf søknad til Ullevål for noen uker siden. Jeg skjønner at alt tar tid osv, men jeg bare lurte på, hvordan får man svar fra de? Er det et fysisk brev i postkassa, melding i helsenorge eller ringer de deg? På websiden står det at man får første svaret om ca 2 uker fra søknaden er sendt men ikke hvordan. Takk på forhånd! Anonymkode: 7e4ac...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Min gynekolog har sendt en ivf søknad til Ullevål for noen uker siden. Jeg skjønner at alt tar tid osv, men jeg bare lurte på, hvordan får man svar fra de? Er det et fysisk brev i postkassa, melding i helsenorge eller ringer de deg? På websiden står det at man får første svaret om ca 2 uker fra søknaden er sendt men ikke hvordan. Takk på forhånd! Anonymkode: 7e4ac...be3 Fikk svar både pr post og på Helse-Norge, om at jeg har fått innvilget behandling. Tok deretter fire måneder før jeg fikk nytt brev med time til første samtale Anonymkode: a227c...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 5.10.2022 den 14.40): Fikk svar både pr post og på Helse-Norge, om at jeg har fått innvilget behandling. Tok deretter fire måneder før jeg fikk nytt brev med time til første samtale Anonymkode: a227c...10e Takk for svaret! Jeg ringte de opp selv og spurte om vi er godkjent eller ikke siden jeg har ikke fått noe fra de. De sa ja, det e godkjent, ventetid videre er 3 mnd. Men ekke det rart at de sa ikke fra at vi er godkjente før jeg ringte dem selv..? Anonymkode: 7e4ac...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Del Skrevet 8. oktober 2022 De sender ikke brev for å si du er godkjent eller ikke, men til første konsultasjon, som har pleid å ha lang ventetid. Anonymkode: d3cac...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Del Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 8.32): De sender ikke brev for å si du er godkjent eller ikke, men til første konsultasjon, som har pleid å ha lang ventetid. Anonymkode: d3cac...76e Åjaaaaaa...fikk intrykk at de andre får brev eller noe bekreftelse at de er godkjent eller at søknaden dems er mottatt i hvertfall. Det e jo litt teit hvis mna mp ga og lure i flere måneder om man e godkjent eller ikke? eller de sier kanskje fra hvis det ikke er godkjent? Anonymkode: 7e4ac...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå