Gå til innhold

Ser ikke ut som disse filtrene ble rene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vasket vifte filtrene i går. Kjørte dem på eco program i oppvaskmaskinen. Tok dem ut nå ognser ikke ut som de ble rene🧐

Hvordan kan jeg få dem rent? Ville kanskje ha bløtlagt de noen timer i vannet men vasken min er litt liten får ikke plass til å legge dem helt flatt i vasken

20221005_090500.jpg

Anonymkode: d0259...4cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei vasket vifte filtrene i går. Kjørte dem på eco program i oppvaskmaskinen. Tok dem ut nå ognser ikke ut som de ble rene🧐

Hvordan kan jeg få dem rent? Ville kanskje ha bløtlagt de noen timer i vannet men vasken min er litt liten får ikke plass til å legge dem helt flatt i vasken

20221005_090500.jpg

Og ser***

Skrevet

Må nok vaske dem på godt over 60 grader for å få løs fettet. Kan og legge det i bløt i en langpanne og skrubbe litt først. 

Anonymkode: cd1b3...554

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Må nok vaske dem på godt over 60 grader for å få løs fettet. Kan og legge det i bløt i en langpanne og skrubbe litt først. 

Anonymkode: cd1b3...554

Ok. Prøver😊

Skrevet

Pleier å vaske disse utendørs med høytrykk spyler :) 

Skrevet

Jeg har like. Skyller de i varmt vann, hiver over zalo og skrubber forsiktig og skyller av med skikkelig varmt vann. Da renner fettete vann av. Tar meg noen minutter. Lar de stå å renne av seg en stund før jeg setter de på.

Anonymkode: 82927...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...