AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Hei vasket vifte filtrene i går. Kjørte dem på eco program i oppvaskmaskinen. Tok dem ut nå ognser ikke ut som de ble rene🧐 Hvordan kan jeg få dem rent? Ville kanskje ha bløtlagt de noen timer i vannet men vasken min er litt liten får ikke plass til å legge dem helt flatt i vasken Anonymkode: d0259...4cf
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei vasket vifte filtrene i går. Kjørte dem på eco program i oppvaskmaskinen. Tok dem ut nå ognser ikke ut som de ble rene🧐 Hvordan kan jeg få dem rent? Ville kanskje ha bløtlagt de noen timer i vannet men vasken min er litt liten får ikke plass til å legge dem helt flatt i vasken Anonymkode: d0259...4cf Og ser*** Anonymkode: d0259...4cf
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Må nok vaske dem på godt over 60 grader for å få løs fettet. Kan og legge det i bløt i en langpanne og skrubbe litt først. Anonymkode: cd1b3...554
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må nok vaske dem på godt over 60 grader for å få løs fettet. Kan og legge det i bløt i en langpanne og skrubbe litt først. Anonymkode: cd1b3...554 Ok. Prøver😊 Anonymkode: d0259...4cf
Maskinfører Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 Pleier å vaske disse utendørs med høytrykk spyler
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #6 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg har like. Skyller de i varmt vann, hiver over zalo og skrubber forsiktig og skyller av med skikkelig varmt vann. Da renner fettete vann av. Tar meg noen minutter. Lar de stå å renne av seg en stund før jeg setter de på. Anonymkode: 82927...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå