AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg leter etter løsninger på rot som skapes av halv brukte klær. Når dere har hatt på en genser, men den er ikke skitten, hvor legger dere disse klærne, blir liggende på stoler, gulv etc. Jeg har ikke lyst til å brette slike halv brukte klær og legge de sammen med mine rene klær heller. Hvis jeg legger de i en skuff, blir de bare glemt der. For å ikke vaske tøy når det ikke trengs vil jeg ikke vaske bukser og gensere etc. etter hvert bruk, men det skaper så mye rot. Er det noen som har tips til hva man kan gjøre med dem. Anonymkode: b7abd...106 1
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Bretter dem og legger dem fint inn i skapet etter bruk hvis klærne ikke er skitne. Endret 5. oktober 2022 av Embla Othea 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har en egen (åpen) kurv på soverommet hvor jeg legger slike klær. Anonymkode: 6cd31...025 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Alle sammen har hver sin krok på badet hvor vi henger opp.. Føler egentlig ikke det funker helt, og kan til tider bli fullt... Så spent å se hva andre gjør 😊 Anonymkode: e4db8...f7c
Roci Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 Lufter dem, legger dem sammen og legger dem oppå kommoden på soverommet. Da har jeg oversikt over dem slik at det ikke hoper seg opp, og jeg kan bruke plaggene om igjen til de må vaskes. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 Den kjære stolen får bære den byrden, funker så fint at. Når noe ikke er rent nok til å bruke hjemme så brukes det på jobb, før det kastes på vask. Anonymkode: 16b6a...702 3
Undrende123 Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 https://www.ikea.com/no/no/p/mulig-klesstativ-hvit-60179434/ Har denne på soverommet til klærne som er brukt, men ikke skitne nok til vask ennå. 1
Myzia Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 Pr nå har jeg en slags kleshenger med mange små kroker, så jeg henger dem opp der. Men vurderer å ha en stumtjener på soverommet, for å kunne henge opp mer. Datteren min på 10 har det på rommet, og da er det lettere for henne å se hvilke klær som kan gjenbrukes... Helt enig i at jeg ikke har lyst til å legge dem inn i klesskapet igjen, synes det er best å henge så de får luftet seg. Kroker på veggen kunne også være aktuelt kanskje??
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 Har en stol og en boks til "går et par ganger til" klær Anonymkode: 93139...f5e 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg legger dem tilbake i skapet. Jeg har ikke bakterie-fobi.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Har en kurv på badet. Men de ender også opp på soveromsgulvet Anonymkode: 1b1a1...a25
Elle Melle Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 Bukser og ullgensre går rett tilbake i skapet, t-skjorter og slikt vaskes etter hver bruk. 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 Unne på klesrommet mitt har jeg både en knaggrekke og en hattehylle (sånn som gamle folk har i gangen). Der henger og legger jeg halvbrukte ting 😁
Navani Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har en sånn stige i tre som lenes mot veggen. Da får plagget godt med luft, og jeg lar ikke mye henge der samtidig.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #16 Skrevet 5. oktober 2022 Vi har benk og knagger på soverommet. Etter det har luftet seg litt kan noe gå tilbake til skapet mens noe blir liggende til det er brukt én gang til. Anonymkode: 3a391...e9e
Gjest EmKay Skrevet 5. oktober 2022 #17 Skrevet 5. oktober 2022 De ender fort opp på gulvet eller på en knakkrekke på baksiden av soveromsdøren. Når jeg rydder soverommet (noe som dessverre ikke skjer hver dag) går jeg gjerne over klærne også, og det som ikke skal vaskes bretter jeg og legger tilbake i skapet. Har skjønt at mange synes det er ekkelt å legge så vidt brukte klær sammen med de rene, men det er ikke noe som plager meg
Ullvott Skrevet 5. oktober 2022 #18 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har en kurv til dette, men det ender fort opp som en rotekurv med ukjent innhold på bunnen, så jeg prøver å unngå slike mellomstasjoner. Dette minner meg om en diskusjon her inne for ikke så veldig lenge siden, og mitt svar blir egentlig det samme her som der: jeg går gjerne med samme antrekk flere dager på rad hvis det ikke lukter eller er skittent. Da slipper jeg mye av problemet. Hva folk tenker om det, får være opp til dem. Ullgensere er unntaket: de ender i skapet igjen etter lufting. De har en egen hylle der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå