Gå til innhold

Sette en strek..vanskelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har blitt ghostet av en gutt,som jeg sliter med å sette en strek over..

Han styrte ganske mye av snakket,  og strakk strikken der det passet ham,og jeg skulle vel ha vært tidligere i grensesetting. Klassikeren er at jeg var og er svak,derfor tøyde jeg egne grenser for hva og hvordan vi snakket.

Det er vanskelig å sette en strek,fordi jeg Opplever det som at vi har mye usnakket. Det er hobedsakelig fordi akkurat nå, er jeg i en fase av livet hvor jeg ikke har noe som skjer..venninnene mine,som er relativt få, er lei av å høre om han..

Jeg studerer på universitetet, og får ikke fokusert..jeg orker ikke å gjøre noe,samtidig som at de jeg til nå har fått kontakt med der,ikke klaffer helt hos meg med kjemi..Andre blir jeg på hils med,fordi jeg ikke har så mye overskudd akkurat nå.

Prøver å få igang noe å se frem til med nyttår, men erfaringene tilsier at det ikke blir noe annet enn tidsfordriv.. Denne gutten,har ikke engang sett de 2 meldingene som er sendt til han, er ulikt han å ikke lese.

Pleier å stå <sett> i det minste,og vi har vært i en sånn fase før. Derfor pleier det å være at når det ikke står sett,så betyr det at han kommer til å svare bare han ser meldingen. Men jeg tenker nå,at det kommer han ikke til å gjøre. Han sa han er på en dårlig plass, akkurat nå,men ser han er aktiv på some(uten at det kan bety noe) men også at han bruker <akkurat nå>.. Man spør seg jo om det er en fase,og når den fasen går over

Det ufine her, er hvordan han venter seg i det potensialet han legger opp til sånn,og er flaut at det går over all forventning..tenker altfor mye på dette!

Trenger litt råd!!

Anonymkode: 0cc86...101

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokker ham, du bør ikke ha mulighet til å ha kontakt med ham. Og så drar du på Tinder, Bumble eller hva som nå passer deg best. 

Anonymkode: c2aa1...19e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også siden april/mai hatt kontakt med en sånn fyr.. Å med en gang jeg trekker meg bort, så skal han vise at han er der. Får meg til og stole på det, å så trekker han seg bort igjen.. De virker avhengig av en slags bekreftelse på at noen er der når DE trenger det.

Men jeg har nå kuttet han helt ut. Han fortsetter og snappe meg. Men nå gidder jeg ikke mer.

Det var vanskelig, men plutselig så traff jeg en annen som gir meg såååå mye mer. Men jeg måtte bestemme meg for å gi slipp tror jeg, før jeg klarte åpne øynene mine for andre.

Men det er en drittoppførsel, å de aner ikke hva de gjør med folk og deres følelser. Man blir jo gående og lure.

Kan du blokkere han? Å tvinge deg ut på andre ting som får fokuset bort? Han fortjener ikke hengivenheten din.. Så får han heller angre om dette var et spill fra hans side, når han ser at du har gått videre.

Lykke til!

Anonymkode: 9192f...e96

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor har du så mye usnakket med en som har oppført seg som en dritt mot deg? Han er ikke verdt tankene dine i det heletatt. Fokuser på at du var heldig å oppdage hvordan han var før du ble enda mer involvert! Blokker han og hold deg unna. Det er det eneste som hjelper. Og slutt å dyrke følelsene dine for en mann som ikke er verdt dem! Spar det til en mann som elsker deg akkurat som du er, og som virkelig vil ha deg!

Anonymkode: d71bc...285

• Liker 2
Skrevet

Det går ut over konsentrasjonen og du får ikke studert, du er deprimert og har mistet gnisten. Tenk deg om. Skal du la en sånn fyr ødelegge fremtiden din? Den eneste måten å komme over han er å slette han over alt. Kom deg på tinder og møt noen nye. Eller start med en fritidsaktivitet hvor du treffer folk. Når du treffer en fyr som verdsetter og elsker deg kommer du til å angre på all tiden du brukte på denne fjotten.

Anonymkode: 7f3fe...9cf

Skrevet

Tror du må lære deg tanke teknikker. Sånn som det å skyve tanken på "han" til ett senere tidspunkt. Si kl 18, da kan du sette deg ned en halvtime å tenke på han. Ikke utenom.. 

Anonymkode: 93132...e6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...