Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 1-åring falt i går mot et leketog og blødde mye fra munnen. Dette var sent på kvelden og vi fikk ikke sett i munnen siden hun hadde vondt. Når jeg nå morgenen etterpå prøver å se i munnen ser det ut sol den ene framtannen er slått inn litt😢 Noen som vet hva de gjør med dette? Jeg venter på at telefonen til legekontoret åpner.

Anonymkode: 3864e...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min 1-åring falt i går mot et leketog og blødde mye fra munnen. Dette var sent på kvelden og vi fikk ikke sett i munnen siden hun hadde vondt. Når jeg nå morgenen etterpå prøver å se i munnen ser det ut sol den ene framtannen er slått inn litt😢 Noen som vet hva de gjør med dette? Jeg venter på at telefonen til legekontoret åpner.

Anonymkode: 3864e...6f8

Ring tannlegen😊 ofte gjør de ikke noe, men de får sett også blir det registrert.. greit å gjøre hvis det skulle bli noen skader evt senere. Mest sannsynlig gikk det fint da❤️

Anonymkode: f2078...65d

• Liker 1
Skrevet

Sønnen min slo en bit ut av en tann i den alderen, jeg ringte tannlegen. På grunn av covid måtte vi bare ta det på telefon og en e-post med bilde av tanna, men det gikk fint :)

Anonymkode: 65575...74c

Skrevet

Dey er tannlegen som ordner med tennene.

Anonymkode: 29106...584

Skrevet

Skjedde med vår 3-åring, vi tok han naturligvis med til tannlegen. 

Tanna var litt «løs, så fikk beskjed om å kun spise myk mat i 2 uker også måtte vi tilbake for å se om den hadde festet seg samt ta røntgenbilder for å sjekke om det var blitt skader på de permanente tennene. Det var det heldigvis ikke og tanna festet seg igjen og gikk nesten tilbake til vanlig stilling igjen.

Så, ring tannlegen du!

Anonymkode: fde47...205

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...