AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Del Skrevet 5. oktober 2022 Så jeg er så og si i forhold med verdens herligste mann nå. Vi har det veldig bra og ja vi elsker hverandre. Men i sta fikk jeg en melding «kos deg masse på jobb i dag, elsker deg mer enn du tror». Hva menes med det? Mer en du tror? Anonymkode: 42053...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønncaps Skrevet 5. oktober 2022 #2 Del Skrevet 5. oktober 2022 Herregud. det er bare ett uttrykk og betyr ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hah det sa en eks til meg og. Gikk ikke så bra det. Noen klarer bare ikke å elske noen fullt ut. Anonymkode: d92f4...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Del Skrevet 5. oktober 2022 Han har hørt på "If tomorrow never comes" og ble litt sentimental. Tenkte du fortjente å vite hvor høyt du er elsket ❤️ Nyt det og ha en fin dag. Hvis han virker deppa for tiden, ta en telefon og hør om han har det bra Anonymkode: 5fd8a...a20 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 5. oktober 2022 #5 Del Skrevet 5. oktober 2022 Det betyr at han elsker deg veldig høyt. Han elsker deg mer enn du kan forestille deg, mer enn du tror. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Del Skrevet 5. oktober 2022 Å herre… Du er et voksent menneske, formoder jeg. Noe må du da klare å gjøre deg opp en mening om selv. Anonymkode: c56d7...0a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #7 Del Skrevet 5. oktober 2022 Det er vel bare en forsterkning av det.. Som jeg elsker deg høyt, jeg elsker deg hardt, jeg elsker deg mer enn månen og stjernene ganger tusen i millionen til helvete fryser over og himmelen faller ned, mer enn jeg kan si og du kan forstå, det finnes ikke ord for å uttrykke denne voldsomme følelsen her. Blablabla. Anonymkode: 3bece...1b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. oktober 2022 #8 Del Skrevet 5. oktober 2022 I en sånn sammenheng er det vel ganske åpenbart? Ut fra overskriften så jeg for meg en litt mer tvilsom setting, men når det er i en melding fra kjæresten din har det vel ikke noe å si akkurat hvilke ord han bruker for å si at han elsker deg? Det hender jeg får litt medlidenhet med menn når jeg leser her inne, det er jammen ikke lett å si de riktige tingene på den riktige måten uten å bli gjennomanalysert og tillagt meninger og baktanker man neppe hadde sett for seg... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Del Skrevet 5. oktober 2022 Daria skrev (2 timer siden): Det hender jeg får litt medlidenhet med menn når jeg leser her inne, det er jammen ikke lett å si de riktige tingene på den riktige måten uten å bli gjennomanalysert og tillagt meninger og baktanker man neppe hadde sett for seg... Enig. Anonymkode: c56d7...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #10 Del Skrevet 5. oktober 2022 Daria skrev (2 timer siden): I en sånn sammenheng er det vel ganske åpenbart? Ut fra overskriften så jeg for meg en litt mer tvilsom setting, men når det er i en melding fra kjæresten din har det vel ikke noe å si akkurat hvilke ord han bruker for å si at han elsker deg? Det hender jeg får litt medlidenhet med menn når jeg leser her inne, det er jammen ikke lett å si de riktige tingene på den riktige måten uten å bli gjennomanalysert og tillagt meninger og baktanker man neppe hadde sett for seg... Ja, ikke alle som er ordsmeder og poeter😅 Anonymkode: 63140...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Del Skrevet 5. oktober 2022 Skru av overtenkingen! Holder du på sånn vil du ødelegge et bra forhold med din egen usikkerhet. Han elsker deg. Ferdig snakket. Om han sier det sånn eller sånn betyr ikke noe annet enn akkurat det. Anonymkode: 7e873...7af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 5. oktober 2022 #12 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så jeg er så og si i forhold med verdens herligste mann nå. Vi har det veldig bra og ja vi elsker hverandre. Men i sta fikk jeg en melding «kos deg masse på jobb i dag, elsker deg mer enn du tror». Hva menes med det? Mer en du tror? Anonymkode: 42053...003 For en søting! ♥️ 😍 Det er vel bare koselig, han mener nok ikke noe annet enn at han elsker deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå