AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Skrevet 5. oktober 2022 Skikkelig ekkelt. Det har vart i en uke nå, blitt litt bedre de siste dagene. Jeg har levd et stillesittende liv i flere år nå på grunn av alvorlig depresjon, og merker kroppen svikter allerede som 29 åring. Kan det være nerve i klem i korsryggen? Det er ubehagelig i hvilende stilling, det er oppå føttene halvveis opp leggen. Nesten en følelse at foten sover. Anonymkode: 334bd...ee5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skikkelig ekkelt. Det har vart i en uke nå, blitt litt bedre de siste dagene. Jeg har levd et stillesittende liv i flere år nå på grunn av alvorlig depresjon, og merker kroppen svikter allerede som 29 åring. Kan det være nerve i klem i korsryggen? Det er ubehagelig i hvilende stilling, det er oppå føttene halvveis opp leggen. Nesten en følelse at foten sover. Anonymkode: 334bd...ee5 Oppsøk lege! Jeg hadde samme og det var MS, veldig typisk tegn på MS faktisk. Forøvrig kan MS også gi depresjon. Anonymkode: 75230...e78
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Hvorfor er du ikke ute å går tur? Anonymkode: cbd9b...6b6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Oppsøk lege! Jeg hadde samme og det var MS, veldig typisk tegn på MS faktisk. Forøvrig kan MS også gi depresjon. Anonymkode: 75230...e78 Har blitt sjekket for noen mnd. siden og jeg hadde ikke det.. orker ikke gjennom enda en MR😭 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er du ikke ute å går tur? Anonymkode: cbd9b...6b6 klarer ikke. Synes det er fælt, får angstanfall og blir dødssliten etterpå. Gir meg ingenting.. ts Anonymkode: 334bd...ee5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har blitt sjekket for noen mnd. siden og jeg hadde ikke det.. orker ikke gjennom enda en MR😭 klarer ikke. Synes det er fælt, får angstanfall og blir dødssliten etterpå. Gir meg ingenting.. ts Anonymkode: 334bd...ee5 Du må gå til legen likevel… ellers finner du ikke ut av det. Jeg ble også sjekket for MS flere ganger før jeg fikk diagnosen Anonymkode: 75230...e78
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 Ta deg en tur til legen. Høres ut som noe nevrologisk du burde få sjekket ut. Det er sjelden man får prikking i begge føtter ved nerve i klem i ryggen. I så fall burde du også ha ryggsmerte.. Anonymkode: 4d5aa...9fb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 Tenk om det faktisk er nevrologisk og du kan starte på medisiner raskt som kan hindre at du blir verre og kanskje lette depresjonen din? Vet ikke hvorfor, men jeg bare føler så på at du må få hjelp. Anonymkode: 75230...e78
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skikkelig ekkelt. Det har vart i en uke nå, blitt litt bedre de siste dagene. Jeg har levd et stillesittende liv i flere år nå på grunn av alvorlig depresjon, og merker kroppen svikter allerede som 29 åring. Kan det være nerve i klem i korsryggen? Det er ubehagelig i hvilende stilling, det er oppå føttene halvveis opp leggen. Nesten en følelse at foten sover. Anonymkode: 334bd...ee5 Hnpp Anonymkode: 5d1b7...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå