valentino Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Jeg viser til tråden hvor det kan vise seg at dama til trådstarter har gjort noe som ikke er så bra på en fest. Min intuisjon tilsier at hun rotet med noen. Flere ytret at de har gjort det samme, og at de angret i ettertid. Hvordan ville så dere tatt det om typen deres rota med ei jente på en fest?
Gjest Jalileh Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Kommer helt ann på hva han hadde sagt etter det. Hvis jeg var oppriktig glad i denne mannen, og hvis vi hadde et seriøst forhold så ville jeg nok tilgitt det. Men da måtte han angret selvfølgelig. Hadde han ikke angret, da hadde saken stilt seg annerledes.
Gjest GreenSky Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Det kommer an på hvilken deal vi har. I utgagspunktet er jeg ikke sjalu av meg, og hadde ikke hatt noen problemer med det, så lenge vi har avtalt at slike ting er greit. Har vi derimot ingen slik avtale, er det utroskap, og jeg hadde blitt fly forbanna.
Gjest Aria Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Jeg definerer det som utroskap, og utroskap klarer jeg ikke å tilgi. Defor hadde jeg gått i fra han.
Gjest Jalileh Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Ahh...jeg blir nesten litt oppgitt over de som mener de hadde gått i fra partneren sin pga noe sånt. Selvfølgelig er sånt utrolig sårende, men har dere vært i en slik situasjon før? For hvis dere har... gikk dere virkelig da? Var det alt som skulle til for å vippe dere av pinnen? Nei...kanskje jeg bare er veldig tolerant. Ikkje vet eg.
Gjest Aria Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 (endret) Og jeg blir nesten oppgitt over folk som tror de vet hvordan andre ville reagert i en gitt situajson! Seniorita, ja jeg har vært i en slik situasjon, og ja jeg gikk! Endret 30. november 2005 av Aria
Arkana Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Jeg vet ikke om jeg ville kalle det tolerant å akseptere at den personen som hevder han elsker deg har med vitende og vilje gjort noe han vet sårer deg og skaper problemer for forholdet. Jeg kan nok ikke si bastant at jeg ville forlatt ham om det skjedde, men sjansen er svært stor. Du kan kanskje si at jeg er intolerant, men jeg sier at jeg fortjener en bedre mann enn som så.
Lilith Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 Men ... jeg vet ikke, jeg. Jeg var i en slags lignende situasjon for noen år siden. Jeg og en fyr hadde noe på gang på college, og like før sommerferien ble vi liksom et par. Vi dro hver til vårt på sommerferie. Skrev lange mailer til hverandre hver dag, og jeg var lykkelig og forelska. Da vi kom tilbake til skolen på høsten, fikk jeg vite at han hadde hatt sex med ei annen i sommerferien. Han forsvarte seg med at han hadde vært full, og at han angret veldig. Også sa han at siden vi ikke hadde hatt sex før sommerferien, så ... ja, så var han vel ikke heeelt sikker på at vi var sammen, da. Uansett, jeg ble sint og såret, selvfølgelig, men jeg tilga ham. Det hadde jeg aldri trodd jeg ville gjort. Litt langt og klønete innlegg kanskje, men mitt poeng er at det kommer veldig an på situasjonen, tror jeg. Og personen(e), selvfølgelig. Jeg var (og er egentlig ennå) bastant i mot utroskap, men når det kommer til meg selv om min situasjon, så vet jeg virkelig ikke hva jeg ville gjort ...
Gjest GreenSky Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Men hvis dere ikke var sammen, er det jo noe annet.
Lilith Skrevet 30. november 2005 #10 Skrevet 30. november 2005 Det er klart, men vi definerte det tydeligvis forskjellig. Vi hadde datet i lang tid, og han hadde møtt foreldrene mine. Derfor mente jeg vi var sammen, selv om vi ikke hadde hatt sex. Han mente nok det, han også, om han hadde tenkt seg litt om ...
Gjest Bellatrix Skrevet 30. november 2005 #11 Skrevet 30. november 2005 Kommer helt ann på hva han hadde sagt etter det. Hvis jeg var oppriktig glad i denne mannen, og hvis vi hadde et seriøst forhold så ville jeg nok tilgitt det. Men da måtte han angret selvfølgelig. Hadde han ikke angret, da hadde saken stilt seg annerledes. ← sier meg enig.
Christiane Skrevet 30. november 2005 #12 Skrevet 30. november 2005 Jeg hadde selvsagt slått opp med ham, som den troløse slasken han hadde vist seg som.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #13 Skrevet 30. november 2005 Jeg viser til tråden hvor det kan vise seg at dama til trådstarter har gjort noe som ikke er så bra på en fest. Min intuisjon tilsier at hun rotet med noen. Flere ytret at de har gjort det samme, og at de angret i ettertid. Hvordan ville så dere tatt det om typen deres rota med ei jente på en fest? ← Du minner meg om ei skikkelig kaffekjærring.
vixen Skrevet 30. november 2005 #14 Skrevet 30. november 2005 "Lykke til videre som singel", hadde jeg sagt og gått min vei... Om jeg ville tatt han tilbake eller ikke er det ingen som vet...
Leo Skrevet 30. november 2005 #15 Skrevet 30. november 2005 Jeg ville ha blitt gnistrende forbannet og sikkert truet med å kappe av ham både det ene og det andre, men ikke søren om jeg gidder å snu opp ned på livet mitt på grunn av litt klining. Det er jeg rett og slett blitt for gammel til :kgblunk:
Gjest Lizzi Skrevet 30. november 2005 #16 Skrevet 30. november 2005 Jeg hadde avslutte forholdet. Han vet at jeg ikke tolererer slikt, og hadde han likevell gjort det, så var det han som valgte meg bort. Enkelt og greit! Og om noen lurer på om jeg har vært i en slik situasjon, så har jeg det. Jeg gjorde det IKKE slutt dengangen, men klarte heller aldri å stole fult på mannen igjen. Og tillit er en grunnleggende ting i ett forhold, mener nå jeg.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #17 Skrevet 30. november 2005 Jeg definerer det som utroskap, og utroskap klarer jeg ikke å tilgi. Defor hadde jeg gått i fra han. ← Du kan få et vanskelig liv... Eller ensomt. -Ta det med en klype salt, det jeg vil frem til er: Jeg mener at man må se an situasjonen. En kjempeviktig greie i et forhold er det å kunne tilgi. Hvordan skal noen ellers greie å være sammen fra de er 20 til de dør? (Noen klarer det ja;)) Det er ikke lett å tilgi,men kan i mange tilfeller være verdt det.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #19 Skrevet 30. november 2005 Det er jo mange faktorer som avgjør noe slikt, hvor lenge vi hadde vært sammen, hvor full han var, hvme dama var, ville vi møtt på hun igjen osv... Tror ikke jeg kan svare før jeg evt er i den situasjonen jeg
Gjest rabrabara Skrevet 30. november 2005 #20 Skrevet 30. november 2005 Jeg har ikke gått fra ham når det har skjedd før, og jeg kommer sikkert ikke til å gå fra ham dersom det skulle skje nå. Med mindre han hadde følelser for den han klina med, da er det noe annet. Dersom han føler det samme for meg erjeg lykkeligere som uvitende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå