AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #1 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hvorfor likte dere denne serien. Evt hvorfor ikke? Sett to episoder og ble ikke revet mer. Bør jeg likevel gi den en sjans? Anonymkode: 3569a...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #2 Del Skrevet 5. oktober 2022 Ja, den er bra. Anbefales! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Del Skrevet 5. oktober 2022 Ja, gi den en sjanse til! Jeg likte den veldig godt. Anonymkode: 8489a...5b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, gi den en sjanse til! Jeg likte den veldig godt. Anonymkode: 8489a...5b9 Ja, enig ! Spørs om du er interessert i nyere Norsk historie, er du det så er den kjempefin. Anonymkode: e33e2...c58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 5. oktober 2022 #5 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg likte den veldig godt. Særlig synes jeg Pia tjelta var festlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 6. oktober 2022 #6 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 5.10.2022 den 3.29): Hvorfor likte dere denne serien. Evt hvorfor ikke? Sett to episoder og ble ikke revet mer. Bør jeg likevel gi den en sjans? Anonymkode: 3569a...f34 Jeg likte den. Det er en del av vår historie, og jeg kjenner igjen mye av det som skjer i serien. Har mange i slekta som har jobbet "i oljå". 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkar Skrevet 6. oktober 2022 #7 Del Skrevet 6. oktober 2022 Mye norsk historie, flotte karakterer med troverdige liv og utfordringer, kjærlighet, håp, drømmer, drama. Gi den en sjanse 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 6. oktober 2022 #8 Del Skrevet 6. oktober 2022 Så det for plottet, og... Mads Sjøgård Pettersen. For en mann. Men ja, gi det noen episoder. Jeg var heller ikke helt solgt i starten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alliwill Skrevet 7. oktober 2022 #9 Del Skrevet 7. oktober 2022 Elsket serien❤️. Den blir bedre, så bare fortsett å se. Stort pluss med Bart Edwards😛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #10 Del Skrevet 9. oktober 2022 Syns den var litt tun til å starte med, men brått ble jeg helt "besatt". Klarte ikke legge den fra meg, utrolig bra serie, og godt innblikk i norsk historie. Gi den en sjans til:) Anonymkode: 24897...d26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #11 Del Skrevet 9. oktober 2022 Synes den ga et fascinerende blikk på en viktig del av nyere norsk historie. Men ble litt usikker på hva som var tidsriktig og hva som var fantasi. De snakker helt 2022, som sår tvil for meg. Anonymkode: abc69...490 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. oktober 2022 #12 Del Skrevet 9. oktober 2022 Jeg likte den veldig godt. Men det er hovedsaklig fordi den handlet om "min" historie. Flere i min familie og slekt, inkludert meg selv, har jobbet eller jobber "i oljå". Det var kjekt å se oljehistorien filmatisert, kjekt å se nostalgien tilbake til 70- og 80-tallet, og kjekt å se lokale steder jeg kjenner til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #13 Del Skrevet 9. oktober 2022 Tabris skrev (1 time siden): Jeg likte den veldig godt. Men det er hovedsaklig fordi den handlet om "min" historie. Flere i min familie og slekt, inkludert meg selv, har jobbet eller jobber "i oljå". Det var kjekt å se oljehistorien filmatisert, kjekt å se nostalgien tilbake til 70- og 80-tallet, og kjekt å se lokale steder jeg kjenner til. også interessant å se hvordan man ikke skal oppføre seg som foreldre. Legge barna å å på jobb eller drikke så mye, dra på fest osv. Anonymkode: 24897...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå