Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 år siden så ble det slutt mellom meg og eksen fordi jeg var utro mot han. 
Han kastet meg på dør og jeg ble sammen med han jeg rota med når jeg var sammen med eksen. 
Jeg burde egentlig ikke kjenne på disse følelsene siden det er så lenge siden det ble slutt mellom oss. 
Men jeg savner han og de stundene vi hadde sammen. Jeg vet ikke om jeg kanskje har noen undertrykkede følelser for ham enda. 
Jeg ble sammen med en ny fyr i sommer og vi har det fint sammen. 
Men jeg klarer ikke komme over at jeg fortsatt tenker på eksen. Burde jeg ta kontakt med ham? 
Jeg vet han er sammen med en ny jente nå og det stakk litt ekstra i magen når jeg fikk greie på det. 

Er jeg dum som fortsatt har følelser for eksen? Jeg har så lyst til å snakke med ham, men jeg er redd for at han avviser meg totalt. 

Anonymkode: 0ca84...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han være. Du har gjort nok skade og trenger ikke å forsøke og splitte han og den nye kjæresten.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

du burde også forlate din nåværende kjæreste, han fortjener bedre enn deg som fortsatt drømmer om en annen.

• Liker 1
Skrevet

huff, glad jeg er singel så jeg slipper rote meg borti damer som deg

Anonymkode: afed2...3a0

Skrevet

Så trist 

Skrevet

Hvor lenge har han vært sammen med den nye damen? 

Du er ikke dum som fortsatt har følelser for han men du er dum som er utro og har generelt kjærester som du ikke elsker høyt nok til å være lojal.

Anonymkode: 95012...553

Skrevet

La han være. Du bedro han da du var sammen med han og han fortjener noe bedre enn deg. Du er ikke til å stole på og det får du ta veeeeeldig innover deg.

Du er ett avskum som fortjener å bli bedratt selv en dag. Å bli bedratt er smertefullt og det største tillitsbrudd som kan skje i ett forhold.

Du fortjener egentlig å være evig singel.

Anonymkode: 5af74...5f2

Skrevet

Du lyser dramabitch. Eksen din har funnet seg ei bra dame som han stoler på og som har hjulpet han med sine trust issues PGA deg. Så skal du prøve å ødelegge når han er lykkelig med henne?

Virker som eksen din er en bra mann som kastet deg på dør med en gang☺️Fortjent.

• Liker 1
Skrevet

Dette var litt morsom lesing. Eksen til kjæresten min var utro mot han, han kasta henne ut på dør og hu ble sammen med en ny. Hun har ringt han et par ganger mens vi var sammen, og eneste grunnen til at han svarte/ringte opp igjen var fordi jeg ville høre hva i huleste hu hadde å si😅

Fra hennes side kunne det kanskje virke som at han svarte av interesse, men lite visste hun at vi satt sammen med høyttaler og lo av det etterpå. Han blokkerte hu av egen vilje og har ingenting til overs for henne. 

Kunne like så godt vært deg ut ifra innlegget ditt. Bare vit at ordentlige gutter/mannfolk liker ikke drama og utroskap osv. Kastet han deg ut på dør så mente han det, og angrer seg ikke.

Du skriver at du ble sammen med en ny en i sommer, var du utro mot han du ble sammen med etter eksen din? Virker litt sånn🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette var litt morsom lesing. Eksen til kjæresten min var utro mot han, han kasta henne ut på dør og hu ble sammen med en ny. Hun har ringt han et par ganger mens vi var sammen, og eneste grunnen til at han svarte/ringte opp igjen var fordi jeg ville høre hva i huleste hu hadde å si😅

Fra hennes side kunne det kanskje virke som at han svarte av interesse, men lite visste hun at vi satt sammen med høyttaler og lo av det etterpå. Han blokkerte hu av egen vilje og har ingenting til overs for henne. 

Kunne like så godt vært deg ut ifra innlegget ditt. Bare vit at ordentlige gutter/mannfolk liker ikke drama og utroskap osv. Kastet han deg ut på dør så mente han det, og angrer seg ikke.

Du skriver at du ble sammen med en ny en i sommer, var du utro mot han du ble sammen med etter eksen din? Virker litt sånn🤭

Passe barnslig oppførsel

Anonymkode: 58dc8...4be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...