Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag måtte jeg reise på ultralyd alene, og det var så og si helt greit. Tenkte han fikk jo se ultralyd bildene uansett, timen ble ikke slik jeg hadde sett for meg. Fostret hadde sluttet å utvikle seg i uke 7-8 og jeg måtte sitte med dette helt alene, for mannen min dro hjem til foreldrene for å hjelpe til moren hans med å kaste søppel på dynga fordi faren hans har blitt syk og kom nylig hjem fra sykehuset og må ta det med ro… Men jeg hadde det veldig tøft i dag, alt jeg ville ha var han. Han blir sinna på meg og sier jeg lager unødvendig bråk og at foreldrene hans trenger hjelp… 

Ligger her i senga å er så lei meg… og vet ikke hva jeg skal gjøre

Anonymkode: c6709...8b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff!! ❤️😞 så trist!! 

Synes mannen din oppfører seg som en idiot!!.

Anonymkode: be1f5...1c6

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Så trist! Forstår at dette må være fryktelig vondt💔

Jeg ville forsøkt å gi mannen litt slækk, også ta en rolig prat når dere har landet litt. Det kan tenkes at han har følt seg i skvis mellom trengende foreldre (høres ut som en litt krevende situasjon der og) og deg og dine behov, samt sin egen reaksjon på det hele?

Jeg vil også tro at graviditet oppleves veldig annerledes for mannen - vi tenker jo ekstremt mye på det, spesielt i starten og tenker over hver eneste lille endring i kroppen. Mens for han er baby fortsatt et lite foster og vanskelig å forholde seg til. 

Så nei, du er ikke ego fordi du har en sorg og dine behov og ønsker!♥️ Men jeg ville altså forsøkt å være litt raus, eller i det minste åpen og hørt hva mannen tenker om det hele. 

Anonymkode: 3a1a6...50a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

For noen er det vanskelig å vise seg sårbar. Det kan være sinnet hans maskerer hans tristhet/sorg over dette. ❤️ Vondt for deg, håper han klarer å roe ned og kjenne på hva han egentlig føler nå.♥️

Anonymkode: 4dcb7...909

• Hjerte 1
Skrevet

Takk for svar dere❤️ forstår virkelig hans side, og foreldrene hans.. har følt meg veldig «dritt» fordi jeg egentlig ønsket at han skulle komme hjem til meg etter jobb men jeg ønsket også at han hjalp foreldrene hans. Men var virkelig tung beskjed å få i dag, etter 2 år med prøving

ts

• Hjerte 3
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar dere❤️ forstår virkelig hans side, og foreldrene hans.. har følt meg veldig «dritt» fordi jeg egentlig ønsket at han skulle komme hjem til meg etter jobb men jeg ønsket også at han hjalp foreldrene hans. Men var virkelig tung beskjed å få i dag, etter 2 år med prøving

ts

Tipper (håper) det er fordi det ikke har gått opp for ham enda. Mannen min reagerte omtrent likt, men det var fordi han tok det så mye tyngre enn han hadde sett for seg, så han lukket seg helt en periode 

Anonymkode: ff1c2...471

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...