AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Blir ikke klok på fyr jeg har truffet et par ganger. Han melder meg hver dag på snap. Får alltid god morgen snap pluss noen flere utover dagen men kan se at disse sendes til flere andre også. Han spør meg ofte hva jeg gjør på om kveldene men inviterer meg ikke på besøk. Jeg liker han men vet ikke hva jeg skal gjøre her. Han virker på en måte interessert og samtidig ikke. Anonymkode: b935d...d84
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Kanskje han driver numbers game med damer Anonymkode: 473f5...669
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Hva skal det bety? Anonymkode: b935d...d84
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Han er bare oppmerksomhetssyk og prøver til alle i håo om å få napp hos noen hvem som helst. Hadde ignorert han Anonymkode: 6acbd...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Blir ikke klok på fyr jeg har truffet et par ganger. Han melder meg hver dag på snap. Får alltid god morgen snap pluss noen flere utover dagen men kan se at disse sendes til flere andre også. Han spør meg ofte hva jeg gjør på om kveldene men inviterer meg ikke på besøk. Jeg liker han men vet ikke hva jeg skal gjøre her. Han virker på en måte interessert og samtidig ikke. Anonymkode: b935d...d84 Hvis du har truffet han flere ganger er han nok interessert. Anonymkode: faa92...14e 1
Sophie-Ann Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 Må du spørre om han er interessert, er han ikke det. Du er underholding. Dessverre. 🥺♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå