Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor ca 1,5 time unna sykehuset, og er førstegangsfødende. Jeg har lite familie rundt meg, de bor ca 2 timer unna. Min samboer er på jobb offshore rundt termin, og bruker nok 2-3 timer til sykehus fra jobb minimum. Jeg begynner derfor å stresse for hvordan jeg skal komme meg til sykehuset? Kan jeg kjøre selv eksempel? 

Anonymkode: ec395...6e1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøre selv, eller taxi, eller kanskje du har noen venner du kan ringe? Naboer?

Anonymkode: a952a...8c7

Skrevet

Her vi bor (3 t unna sykehus) kjører man som regel med ambulanse når fødsel er i gang..

Anonymkode: 0e4e4...b0e

Skrevet

Man ringer føden, og de rekvirer taxi eller ambulanse. 

Anonymkode: 5dd9d...584

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg bor ca 1,5 time unna sykehuset, og er førstegangsfødende. Jeg har lite familie rundt meg, de bor ca 2 timer unna. Min samboer er på jobb offshore rundt termin, og bruker nok 2-3 timer til sykehus fra jobb minimum. Jeg begynner derfor å stresse for hvordan jeg skal komme meg til sykehuset? Kan jeg kjøre selv eksempel? 

Anonymkode: ec395...6e1

Ambulansen får hente deg da vet du. Men da tar du tiden på riene imellom og følger med om vannet har gått. Det går bra. 

Anonymkode: 37983...a14

Skrevet

Du får rekvisisjon til drosje, hvis drosjen ikke vil kjøre deg (hender de er redde for vannavgang i bilen) så får du ambulanse.

Anonymkode: 3749c...703

Skrevet

Bestill Ambulanse da har du noen som viser omsorg for deg 

Skrevet

Høres ut som taxi/ambulanse funker fint. 

Evt. kan du kanskje bo hos familie siste tiden? Viss de bor nærmere ett sykehus/fødestue da

Anonymkode: 9c331...7c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...