Teardrop Skrevet 4. oktober 2022 #1 Del Skrevet 4. oktober 2022 Dere barnløse over 35år som har hatt eller skal ha prøverør. Fikk dere velge å sette inn flere egg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Del Skrevet 6. oktober 2022 Nei Anonymkode: 5bcd5...e9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Del Skrevet 6. oktober 2022 hvorfor prøverør? du er jo fremdeles ung Anonymkode: c2e4f...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): hvorfor prøverør? du er jo fremdeles ung Anonymkode: c2e4f...ed3 Handler vel ikke nødvendigvis om alder? Anonymkode: 4119a...86c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Del Skrevet 6. oktober 2022 Ja, men det var på privat klinikk. Anonymkode: 8e821...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. oktober 2022 #6 Del Skrevet 6. oktober 2022 Nei. Gikk på privat klinikk. Man risikerer firlinger ved å sette inn 2 egg, som er høyrisiko for mor og barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. oktober 2022 #7 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hvorfor prøverør? du er jo fremdeles ung Anonymkode: c2e4f...ed3 Tuller du eller? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 7. oktober 2022 #8 Del Skrevet 7. oktober 2022 Nei, de gjør vel ikke det lenger slik jeg har forstått det? Leste også et annet sted her at det var noen som virkelig, virkelig ville at de skulle sette inn flere fordi hun ønsket tvillinger, men ble nektet. Jeg har ikke fått noe informasjon om at jeg kan gjøre det i hvert fall. Mulig det er et skille mellom privat og offentlig? Hvis man blir gravid med tvillinger kan man ikke i Norge ta NIPT test, så det er jo greit å være oppmerksom på hvis man er litt oppi åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Del Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 20.36): hvorfor prøverør? du er jo fremdeles ung Anonymkode: c2e4f...ed3 Så 27 åringer som har utfordringer, hva skal de gjøre? Anonymkode: 91be1...034 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #10 Del Skrevet 8. oktober 2022 Fikk tilbud etter 3 mislykka forsøk. Var over 40. Anonymkode: 74439...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #11 Del Skrevet 8. oktober 2022 Vi fikk tilbud om det på tredje forsøk. Da hadde vi to embryoer som overlevde til innsett, og det ene var av for dårlig kvalitet til å tåle å fryses, men de mente det fantes en liten sjanse for at det kunne bli barn av det. De sa at generelt øker en ikke sjansen for å lykkes ved å sette inn to samtidig, og det medfører økt sjanse for risikosvangerskap. Det er bedre å fryse det ene, og så sette det inn om en ikke lykkes med det første. Men hos oss var valget sette inn begge, eller destruere det dårligste. Anonymkode: 998d7...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #12 Del Skrevet 8. oktober 2022 DundreMilfin skrev (På 6.10.2022 den 23.22): Tuller du eller? 😅 Nei. Prøver ikke å være frekk, jeg er oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: c2e4f...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #13 Del Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nei. Prøver ikke å være frekk, jeg er oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: c2e4f...ed3 Du forstår ikke at det også er mange andre årsaker til barnløshet enn alder? Anonymkode: bb4cf...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. oktober 2022 #14 Del Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Prøver ikke å være frekk, jeg er oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: c2e4f...ed3 Ja, altså IVF brukes hovedsakelig for personer med for eksempel dårlig spermkvalitet, endometriose, pcos osv. I det offentlige og privat har man aldersgrenser fordi man ikke ønsker folk inn etter en gitt alder (fordi lav sjanse for graviditet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #15 Del Skrevet 8. oktober 2022 Bare når det var dårlig kvalitet på eggene, slik at de uansett ville blitt kastet, og sannsynligheten var lav. Sannsynligheten øker visstnok ikke. Kun for tvilling/flerling svangerskap, som er høyrisiko. Anonymkode: ccd01...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evigoptimisg Skrevet 11. oktober 2022 #16 Del Skrevet 11. oktober 2022 Har fått beskjed om at jeg får satt inn to egg på neste fryseforsøk, fordi eggene er fryst ned sammen. Går ut ifra at minst ett av dem er av dårlig kvalitet. Jeg er 31 og ser ingen annen grunn til at de skal gjøre det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #17 Del Skrevet 23. oktober 2022 Da jeg gikk gjennom ivf hos Riksen var jeg 27 år og fikk tilbud om å sette inn 2 egg på 2 av mine forsøk. Ble ikke gravid, men dem hadde ingen problem med å sette inn to egg. Anonymkode: cd9cb...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #18 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg var 38 satt inn 2 egg i Danmark. Tvillinger ble det❤ Anonymkode: 71948...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå