Gå til innhold

De to siste episodene av sesong 4 av Stranger Things

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ille er de to siste episodene av sesong 4 av Stranger Things i forhold til resten av sesong 4? Vi begynte å se serien med et barn som ikke er 16 ennå, og sesong 1 var ikke så ille, men sesong 4 er en del verre syns jeg.

Anonymkode: ba949...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ille mener du? 🤔

Stranger Things kan helt fint ses fra 12+ år, ut i hva det o’store internett sier.

Anonymkode: f16e6...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan ille mener du? 🤔

Stranger Things kan helt fint ses fra 12+ år, ut i hva det o’store internett sier.

Vecna i sesong 4 er mer menneskeaktig i forhold til Demogorgan i sesong 1. I tillegg er det på en måte er mer intenst nå, enn sesong 1 var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett med min 12/13-åring som ikke syntes det var så ille. Det er selvsagt noen scener som er litt skumle og triste, men ikke nødvendigvis noe verre enn i tidligere sesonger. 

Anonymkode: af34f...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vecna i sesong 4 er mer menneskeaktig i forhold til Demogorgan i sesong 1. I tillegg er det på en måte er mer intenst nå, enn sesong 1 var.

Man får en forklaring på dette i siste episode, men sesongene vil jo bygge seg opp til å bli «verre», det var også varslet at sesong 4 ville bli mørkere og skumlere. 
Jeg vil ikke si de to siste episodene er noe verre enn det som kom før. Intenst er det, det er MYE som skjer! 
Hvor mye har dette barnet sett frem til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man får en forklaring på dette i siste episode, men sesongene vil jo bygge seg opp til å bli «verre», det var også varslet at sesong 4 ville bli mørkere og skumlere. 
Jeg vil ikke si de to siste episodene er noe verre enn det som kom før. Intenst er det, det er MYE som skjer! 
Hvor mye har dette barnet sett frem til nå?

Barnet har sett alt frem til de to siste episodene i sesong 4, uten noe problem hittil. Det er kanskje mor som syns det er litt intens nå 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har sett med min 12/13-åring som ikke syntes det var så ille. Det er selvsagt noen scener som er litt skumle og triste, men ikke nødvendigvis noe verre enn i tidligere sesonger. 

Anonymkode: af34f...5a8

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn som nærmer seg 16 kan selvfølgelig se serien når anbefalt aldersgrense er 12år. 

Om 2 år regnes dette barnet som voksen. Det er da måte på hvor mye puter under armene noen mødre skal sy. 

Anonymkode: a5c1b...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da noen heftige scener i slutten.

**SPOILER**SPOILER**

- Når Max brekker begge armene og beina
- Han jockey-gutten som blir delt i to (det går fort da).

Anonymkode: b8960...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Barnet har sett alt frem til de to siste episodene i sesong 4, uten noe problem hittil. Det er kanskje mor som syns det er litt intens nå 😅

Tror ikke det blir noe problem 😊

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

**SPOILER**SPOILER**

Fint at du spoiler for de som kanskje ikke har sett de to siste episodene enda… 🙄

Og det er forøvrig det samme som har skjedd tidligere med de andre (Chrissy, Fred, og han tredje jeg ikke husker navnet på). Syns scenen i Hawkins Lab er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn som nærmer seg 16 kan selvfølgelig se serien når anbefalt aldersgrense er 12år. 

Om 2 år regnes dette barnet som voksen. Det er da måte på hvor mye puter under armene noen mødre skal sy. 

Anonymkode: a5c1b...93e

Anbefalt aldersgrense i følge Netflix er 16, og ikke 12. Men jeg syns sesong 1 ikke er så ille at det er 16 års grense, men mulig den er satt ut fra de neste sesongene 😊

**SPOILER**SPOILER**

Takk for heads-up!

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tror ikke det blir noe problem 😊

Fint at du spoiler for de som kanskje ikke har sett de to siste episodene enda… 🙄

Og det er forøvrig det samme som har skjedd tidligere med de andre (Chrissy, Fred, og han tredje jeg ikke husker navnet på). Syns scenen i Hawkins Lab er verre.

Takk, så ikke stort verre enn sesong 4 ellers har vært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk, så ikke stort verre enn sesong 4 ellers har vært. 

Nei, det syns i hvert fall ikke jeg 😊
Som jeg skrev syns jeg scenene fra Hawkins Lab var verre. 
Man er litt mer forberedt etter de syv første episodene og, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske stygt når de knekkes i stykker 😍 men hadde likt å se det som ungdom uansett da. Man tåler mer enn mammaen sin tror!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...