AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Når det gjelder damer snakker alle om pupper og rumpe. Men i virkeligheten ser vel menn like mye på om du har slanke ben og legger. Anonymkode: f58fe...5e2 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Ja men da om mine lår 🤣At de er deilige, aldri hørt om mine legger dessverre. Anonymkode: 628f7...3bd
kiloijdh Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Når det gjelder damer snakker alle om pupper og rumpe. Men i virkeligheten ser vel menn like mye på om du har slanke ben og legger. Anonymkode: f58fe...5e2 Trenger ikke å være slanke for å være fine da😅 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 kiloijdh skrev (Akkurat nå): Trenger ikke å være slanke for å være fine da😅 Nei, hvis alt ellers er fyldig kan det selvfølgelig være harmonisk. Og man får fortsatt komplimenter. Anonymkode: f58fe...5e2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 Ja fikk mye komplimenter for bena mine når jeg var yngre og slank og muskuløs Anonymkode: ead1c...5de 2
Jentegutt Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 (endret) Ja, lår, legger og føtter får jeg ofte positiv oppmerksomhet for. Endret 4. oktober 2022 av Jentegutt 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #8 Skrevet 4. oktober 2022 Det ser litt rart ut når en kvinne på 160 går med en muskuløs mann på 190 og beina er like store. Anonymkode: f58fe...5e2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 Spurte en på trening om hvorfor han ikke trente beina sine. Svaret var at da ville penis se liten ut. Der sto jeg igjen, som trener dem hardt 2X i uken og tenkte, hvorfor ser min stor ut med svære lår. Mitt 3. lår får jeg godord om. Og de fungerer godt når dama sitter på topp. Er det det samme med brede skuldre. Ser hodet mindre ut😂, slik at en fremstår dummere😉. Tilbake til han med skip legday syndromet. Kanskje han kun liker damer med små hender, og korte fingre👌 I disse høysensitive, sissy, tider kan en kommentar om, whow du har store lår, oppfattes helt motsatt av hva som var intensjonen. I dag er det jo alltid mottakerens opplevelse som er - sannheten. Så kvinne, nå skal jeg så en tanke. Hva tenker du hvis en mann sier noe positivt om lårene dine? The 🗝2U mindset. Anonymkode: b07eb...358
SlemUlv Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 Yeah.. Sykklet mye som yngre, så har fortsatt sykkellegger. Humrer.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Lår er det som tiltrekker mest i startfasen, visuelt. Damelår er eksklusive. Anonymkode: 2e328...545
Rosa Dartle Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Når det gjelder damer snakker alle om pupper og rumpe. Men i virkeligheten ser vel menn like mye på om du har slanke ben og legger. Anonymkode: f58fe...5e2 Nei, aldri fått, men så har jeg heller ikke slanke ben og legger 😂 Aldri vært spesielt velproporsjonert der. Kraftige bein og legger, slank for øvrig. Man får være som man er, og heller suge til seg komplimentene for pupper og rumpe 😊 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 Ja men dog kun for lårene, av en uviss grunn. 😂
Blåjojo Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 Har fått komplimenter for både pupper, rompe, lår og legger. Men slank er de ikke.
Jentegutt Skrevet 6. oktober 2022 #15 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 23.29): Det ser litt rart ut når en kvinne på 160 går med en muskuløs mann på 190 og beina er like store. Anonymkode: f58fe...5e2 Syns du, tenker det ser flott ut jeg, da tenker vi ulikt
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #16 Skrevet 6. oktober 2022 Det er lenge siden Har forøvrig fått mer komplimenter for lårene enn for resten, haha! Jeg har forøvrig ganske muskuløse legger (genetisk) og smale ankler, har hørt at bena mine har fin fasong. Også er de lange. Da jeg var yngre og mer veltrent var de virkelig flotte! Og da fikk jeg ganske ofte kommentarer på dem. Jeg gikk også mer i shorts og korte skjørt på sommeren og fikk fin brunfarge på bena den gangen, nå er de likbleke året rundt, ikke like lekkert.. Anonymkode: 50449...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå