AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 I stad brukte han opptil 7 min på å skrive noe så enkelt som «God natt, snakkes i morgen»… Blir redd han ikke er interessert i meg når han bruker så lang tid på å skrive korte meldinger, redd for at jeg skreiv noe feil/dumt/noe som ble mistolka i forrige melding… Og det at han sa god natt nå, selv om jeg vet at han legger seg seinere, forsterker bare mistanken min om at han ikke er interessert… Men han er jo veldig snill mot meg, gir meg fine ord og gir uttrykk for at han liker meg som person, så jeg vet ikke, er skikkelig i tvil! Hva tenker dere? Anonymkode: 939bd...fad 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Det er ikke lang tid, kanskje han var å pussa tenner. Personlig har jeg tlf på lydløs på kvelden så jeg ser ikke meldinger med en gang, kan ta en time eller to før jeg svarer Anonymkode: 0d584...967 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke lang tid, kanskje han var å pussa tenner. Personlig har jeg tlf på lydløs på kvelden så jeg ser ikke meldinger med en gang, kan ta en time eller to før jeg svarer Anonymkode: 0d584...967 Ok, men dette skjer nesten hver eneste gang, og jeg kan se når han begynner å skrive Anonymkode: 939bd...fad
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, men dette skjer nesten hver eneste gang, og jeg kan se når han begynner å skrive Anonymkode: 939bd...fad Da tenker jeg at han bruker lang tid fordi han tenker nøye på hva han skal skrive, kanskje sletter og begynner på nytt. Det ville jeg isåfall tenkt at var fordi han bryr seg, kanskje har følelser og redd for å skrive noe dumt. Anonymkode: c9e98...989 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok, men dette skjer nesten hver eneste gang, og jeg kan se når han begynner å skrive Anonymkode: 939bd...fad Ikke overanalyser. Er heller det at han liker deg og vil sørge for å formulere seg riktig da Anonymkode: 0d584...967
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg kan være litt sånn at jeg bruker lang tid å svare, for å formulere ett best mulig svar tilbake 😅 så hadd ikke villet tenkt så mye over det hadde jeg vært deg. Anonymkode: 323f9...8d1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 Du må nesten bare se det ann. En date kan miste interessen 5 dager inn i flørtinga, eller 5 mnd inn. Det er helheten du må se på. Anonymkode: b7fa0...4e7 1
Magnifique Skrevet 4. oktober 2022 #8 Skrevet 4. oktober 2022 Er han interessert i og møtes da? Foreslår han noe konkret? Jeg tenker at mange kan være treige på å svare, kanskje er ikke mobil og teksting helt hans «greie». Det viktigste er at han viser med handling at han er interessert, og at ting eskalerer, tenker jeg. Hvis han ønsker å møte deg, introduserer deg for venner (og familie etter hvert), og du føler deg trygg på han, hadde ikke jeg tenkte så mye på det med at han bruker litt tid på å skrive en melding. Og så lenge det ikke går en uke mellom hver gang du hører fra han.
Leselusa Skrevet 4. oktober 2022 #9 Skrevet 4. oktober 2022 Tråden er ryddet for avsporing, latterliggjøring og svar til dette. Mvh. Leselusa, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #10 Skrevet 4. oktober 2022 SYV minutter? Anonymkode: 43ce6...6d6 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Skriver dere på Messenger på mobil? En ting jeg har lagt merke til er hvor laaang tid det tar før det plinger om at man har fått melding. På pc'en plinger det nesten med en gang. På mobilen tar det 3-4-5 minutter lengre. Anonymkode: 7406b...255 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da tenker jeg at han bruker lang tid fordi han tenker nøye på hva han skal skrive, kanskje sletter og begynner på nytt. Det ville jeg isåfall tenkt at var fordi han bryr seg, kanskje har følelser og redd for å skrive noe dumt. Anonymkode: c9e98...989 Betenkningstid for å si god natt?? Hvor mye kan gå gæli der??😂😂 Anonymkode: e8a77...55e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 Kanskje han sitter å driter. Anonymkode: 78bb4...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da tenker jeg at han bruker lang tid fordi han tenker nøye på hva han skal skrive, kanskje sletter og begynner på nytt. Det ville jeg isåfall tenkt at var fordi han bryr seg, kanskje har følelser og redd for å skrive noe dumt. Anonymkode: c9e98...989 Ååå…jeg var AKKURAT slik da jeg var stormforelsket. Hatet at chattefunkjonen var slik at han kunne se at jeg hadde lest meldingen og i tillegg følge med på når jeg skrev. Jeg var SÅ redd for å formulere meg feil eller ha skrivefeil og brukte (altfor) lang tid. Noen ganger begynte jeg å skrive noe langt. For så ombestemme meg og kortet masse ned. Da kunne jeg få kommentar på at det så ut som jeg skrev masse og han lurte på hvorfor det endte opp med å bli en så kort setning😆 Så jeg begynte å skrive svarene i notater først og klippet og limte dem inn i chatten😅 Sa ja, TS, det kan godt være han er en overtenker som deg og er redd for å skrive noe feil;) Anonymkode: 37a8f...19b
exictence Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 Det adde jeg virkelig ikke tenkt på. Det fins utrolig mange grunner til at det ikke passer å skrive med en gang.
Scoops Skrevet 5. oktober 2022 #16 Skrevet 5. oktober 2022 7 minutter ? Det er da virkelig ikke noe lang tid
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #17 Skrevet 5. oktober 2022 7 MINUTTER? Du virker enten veldig ung eller kontrollerende ut… ? Hadde blitt kvalt om en person jeg datet skulle ha svar med en gang.. Sitter jo ikke med telefonen klistret i hånda heller. Anonymkode: d0a77...7b8
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #18 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): I stad brukte han opptil 7 min på å skrive noe så enkelt som «God natt, snakkes i morgen»… Blir redd han ikke er interessert i meg når han bruker så lang tid på å skrive korte meldinger, redd for at jeg skreiv noe feil/dumt/noe som ble mistolka i forrige melding… Og det at han sa god natt nå, selv om jeg vet at han legger seg seinere, forsterker bare mistanken min om at han ikke er interessert… Men han er jo veldig snill mot meg, gir meg fine ord og gir uttrykk for at han liker meg som person, så jeg vet ikke, er skikkelig i tvil! Hva tenker dere? Anonymkode: 939bd...fad Jeg tror du skal være litt mer tålmodig og raus, jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #19 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): I stad brukte han opptil 7 min på å skrive noe så enkelt som «God natt, snakkes i morgen»… Blir redd han ikke er interessert i meg når han bruker så lang tid på å skrive korte meldinger, redd for at jeg skreiv noe feil/dumt/noe som ble mistolka i forrige melding… Og det at han sa god natt nå, selv om jeg vet at han legger seg seinere, forsterker bare mistanken min om at han ikke er interessert… Men han er jo veldig snill mot meg, gir meg fine ord og gir uttrykk for at han liker meg som person, så jeg vet ikke, er skikkelig i tvil! Hva tenker dere? Anonymkode: 939bd...fad Når 7 minutter blir definert som lang tid har det gått for langt. Det ser forøvrig ut som det funker at han venter litt. Da tenker du på han og går så langt som å skrive et innlegg om det på KG. Om jeg hadde gitt han tips for å øke interessen ville jeg sagt at han skulle vente enda lenger med å respondere. Anonymkode: 331af...beb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #20 Skrevet 5. oktober 2022 Man må bruke litt tid for at damene fortsatt skal ha lyst på deg. Anonymkode: 917a0...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå