AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 (endret) Her om dagen hadde jeg sterke mensensmerter hele tiden. Dette er første gang jeg har mensen etter å ha beggynt på p piller, så trodde det var derfor de var så vonde. Hadde vondt i korsrygg og mage. Smertene gikk ikke bort med Ibux og senere kom denne klumpen ut. Smertene forsvant etter klumpen kom ut. Er nesten umulig at jeg kan ha vært gravid, med tanke på at jeg har hatt mensen etter sist ubeskyttet sex, og det var 2 mnd siden ubeskyttet sex. Har i tilleg beggynt på p piller for ca en og en halv mnd siden. Selvom sannsyneligheten er liten lurer jeg på om noen vet om dette er en spontanabort eller hva det kan være? Spoiler Anonymkode: 60480...195 Bildet lagt i spoiler. Edie, adm. Endret 7. oktober 2022 av Edie
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Spør legen! Ser sånn ut ja! Det samme skjedde med meg. Anonymkode: 34b4a...3d7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Uff. Det ser dessverre slik ut, men kontakt legen og hvis han/hun bildet ❤️ Anonymkode: e1e94...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå