AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Med litt lengde og gjerne i kåpe format. Er det noen som vet om en? Anonymkode: bcf6a...9d7
Million Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Svea jakke Canada goose Parajumpers Eh... kaller du disse for feminine jakker? De er jo bare en stor massiv kloss på kroppen! Ingenting feminint med dem! TS spør etter feminin OG varm jakke eller kåpe. 12 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 Million skrev (Akkurat nå): Eh... kaller du disse for feminine jakker? De er jo bare en stor massiv kloss på kroppen! Ingenting feminint med dem! TS spør etter feminin OG varm jakke eller kåpe. Har du tips? Ellers enig med deg Anonymkode: 21a6a...a1b
Embla Othea Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Million skrev (2 minutter siden): Eh... kaller du disse for feminine jakker? De er jo bare en stor massiv kloss på kroppen! Ingenting feminint med dem! TS spør etter feminin OG varm jakke eller kåpe. Disse er etter mitt syn feminine. Endret 5. oktober 2022 av Embla Othea
Million Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du tips? Ellers enig med deg Anonymkode: 21a6a...a1b Nei, ingen konkrete tips. Annet enn å se etter noe i "myke" farger, som beige f.eks og med belte i livet så man kan markere midjen. En ullkåpe i beige med belte for eksempel? Ull er en klassiker som aldri går av moten, og kan bli værende i garderoben i mange år. Slike finnes ofte i svart også, men det er en hardere farge og ikke alltid så lekkert til vinterblek hud. Beige eller lysebrun er mykere mot ansiktet. Endret 5. oktober 2022 av Million 1 2
Pellepingpong Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 Noe sånt? https://www.zalando.no/michael-michael-kors-long-fitted-puffer-dunkape-frakk-black-mk121u04o-q11.html?size=XL 3
Sinte-my Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 Har denne, og syntes den er både knallvarm og feminin nok. Har også en klassisk ullkåpe i beige, men den er ikke like varm. Bor dog nordpå. 3
Million Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Disse er etter mitt syn feminine. Beklager, men da tar du feil. De er unisex i den forstand at både menn og kvinner, gutter og jenter, bruker dem. Akkurat samme modell og merke brukes av menn også. Ingenting feminint ved Canada goose og lignende parkaser. De jakkene hadde IKKE vært like populære blant menn om det var tilfelle at de er "feminine" som du tror. 5 3
skruf Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) https://www.milrab.no/dame/jakker-92eb457f/parkas/arc-teryx-patera-parka-wmn/?SkuCode=M-ARC_-88D4F-WAVE.XS&utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_content=prisjakt Jeg har planer om å kjøpe denne fra Arcteryx, men holder ett øye på Prisjakt da den koster endel. Edit; nå tenkte jeg vinterjakke, som tåler vind, kulde og nedbør. Fra før så har jeg to kåper i ull som er varme, gode og feminine. Bruker de til hverdags, men trenger ei skikkelig vinterjakke som kan brukes både til daglig og til tur Endret 5. oktober 2022 av skruf
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg synes at denne er nokså feminim selv om det er en parkas. Man kan stramme inn midjen med å heller bruke de to innerste knappene enn de ytterste. Fått en del komplimenter for denne jakken. Den heter J Lindeberg Radiator. Anonymkode: 5b0ea...abf 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 Sinte-my skrev (53 minutter siden): Har denne, og syntes den er både knallvarm og feminin nok. Har også en klassisk ullkåpe i beige, men den er ikke like varm. Bor dog nordpå. Hvilken er det? Anonymkode: bcf6a...9d7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 skruf skrev (48 minutter siden): https://www.milrab.no/dame/jakker-92eb457f/parkas/arc-teryx-patera-parka-wmn/?SkuCode=M-ARC_-88D4F-WAVE.XS&utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_content=prisjakt Jeg har planer om å kjøpe denne fra Arcteryx, men holder ett øye på Prisjakt da den koster endel. Edit; nå tenkte jeg vinterjakke, som tåler vind, kulde og nedbør. Fra før så har jeg to kåper i ull som er varme, gode og feminine. Bruker de til hverdags, men trenger ei skikkelig vinterjakke som kan brukes både til daglig og til tur Vet du om man får prøvd den i butikk noe sted? Anonymkode: bcf6a...9d7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 Pellepingpong skrev (1 time siden): Noe sånt? https://www.zalando.no/michael-michael-kors-long-fitted-puffer-dunkape-frakk-black-mk121u04o-q11.html?size=XL Jeg er ikke TS, men ville si takk for denne linken likevel. Jeg hadde gitt opp å finne dunkåpe med markert midje med dagens motebilde, men jammen finnes det ikke et og annet gullkorn. Denne skal opp til vurdering. Anonymkode: d986b...b16 1
skruf Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vet du om man får prøvd den i butikk noe sted? Anonymkode: bcf6a...9d7 Det får man sikkert, avhenger nok av hvor man bor og om det er butikker som fører det merket i nærheten det er det ikke her jeg bor, men jeg har prøvd søsteren min sin, og den passet. Så nå følger jeg med på laveste pris siden fullpris er over 7000kr 1
Sinte-my Skrevet 5. oktober 2022 #16 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvilken er det? Anonymkode: bcf6a...9d7 Pajar, usikker på hva modellen heter men den er varm, skikkelig varm! Har fått masse komplimenter for min. 1
flusa Skrevet 6. oktober 2022 #17 Skrevet 6. oktober 2022 Pellepingpong skrev (23 timer siden): Noe sånt? https://www.zalando.no/michael-michael-kors-long-fitted-puffer-dunkape-frakk-black-mk121u04o-q11.html?size=XL Den var veldig fin,men svarte for en pris🙄
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #18 Skrevet 6. oktober 2022 Pellepingpong skrev (På 5.10.2022 den 8.34): Noe sånt? https://www.zalando.no/michael-michael-kors-long-fitted-puffer-dunkape-frakk-black-mk121u04o-q11.html?size=XL Denne var veldig fin men beltet er kun festet av en tynn tråd og den blir fort ødelagt. Har hatt flere sånne jakker. Anonymkode: a968b...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #20 Skrevet 6. oktober 2022 flusa skrev (3 timer siden): Jeg syns denne er fin🤗 Du får opplyse om hvilken jakke det er eller hvor man finner den da. Anonymkode: bcf6a...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå