AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 For en stund siden kontaktet en amerikansk mann meg på instagram og sa han va sugardaddy. Dette skjer ofte og er som regel bare scam. Men denne mannen snakket litt om familien sin, og sa han trengte noen å snakke med. Jeg har ikke utlevert annet enn navnet mitt og en selfie. Han ønsker ingenting seksuelt, kun en samtale. Nå sier han at han ønsker å overføre penger til meg via paypal. Han trenger kun brukernavn. Er dette trygt? Bør jeg akseptere? Gir selvfølgelig ikke ut kontonummer etc. Synes det er litt spennende og om dette er på ekte, er det fint med en ekstra inntekt ved siden av studier. Anonymkode: 1a88d...221
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg får mine penger vi a vipps, men det er menn fra Norge. De betaler så fort du er vakker. r nesten 50, men får masse penger fra menn som vil betale og gi meg ting. Anonymkode: acdfd...c40
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Nei det er scam. Enten sender han deg virus link som hacker tlf din eller så sender han et beløp og beordrer deg til å sende deler av det videre til en venn han må hjelpe pga blablabla og plutselig er du ledd i hvitvasking Anonymkode: 6b4b0...add 4 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg får mine penger vi a vipps, men det er menn fra Norge. De betaler så fort du er vakker. r nesten 50, men får masse penger fra menn som vil betale og gi meg ting. Anonymkode: acdfd...c40 Hvor finner de deg eller du de? Anonymkode: 6b4b0...add
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor finner de deg eller du de? Anonymkode: 6b4b0...add Kontakt via facebook Anonymkode: acdfd...c40
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kontakt via facebook Anonymkode: acdfd...c40 Hvordan profilbilde har du? Eller er du med i sex grupper eller sugardating grupper de finner deg i? Anonymkode: 6b4b0...add
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 Det finnes ikke gratis penger. Du må betale med noe. Sugardating er jo prostitusjon, så og si. Anonymkode: 55591...581 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 Når ble det ok å prostituere seg? Anonymkode: ac119...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 Scam. Du kan bli arrestert for hvitvasking av penger hvis du tar imot. Så kjør på hvis penger er så viktig for deg. Anonymkode: 514a7...29c 2 1
exictence Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 Har hørt fra en annen der han som sier at han er sugardaddy bare er interessert i en samtale. Men hvorfor da kalle seg sugardaddy, har jeg tenkt? Da hadde det vært smartere av dem å ikke kalle seg noe. Bare spørre om å få ringe. Men hvorfor snakke med en som er så attraktiv, at det står i fokus? Hm 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg ønsker meg veldig en sugardaddy. Jeg har møtt flere menn, men de er så grådige .særlig en fyr på 70. aldri fått en krone !( jeg er 38 ) Hvor finner man sånne menn ?? Anonymkode: 07a1d...c33
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan profilbilde har du? Eller er du med i sex grupper eller sugardating grupper de finner deg i? Anonymkode: 6b4b0...add Nei vanlig bilde, men jeg tiltrekker meg menn som vil ha meg og gjerne bare betaler uten å få noe i gjengjeld. Og jeg takker jo ikk nei . En god inntekt ved siden av jobben er jo ikke å forakte. Anonymkode: acdfd...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå