Gå til innhold

Innerst inne vet jeg det er det beste, han blir hos kona.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp avsluttet et forhold til en gift mann. Han har hele tiden sagt at han vil ikke skille seg fra kona så jeg er ikke blitt holdt for narr og ventet på at han skulle skille seg. Selv om jeg visste det, klarte jeg ikke gå med en gang. Man drømmer  når man er forelsket og glad i noen selv om man realistisk vet at det ikke kommer til å skje. Han og kona har vært gift i over 30 år og har det helt greit i sammen og  krangler aldri, men sexlivet er helt dødt. Han savnet sex, nærhet og fysisk kontakt, derfor var han utro. Han hadde tatt det opp med kona mange ganger, uten at det hjalp, nå har han resignert. De har barn og barnebarn og bygd opp et liv i sammen. Det vil han ikke gi slipp på og er redd for at de voksne barna vil ta avstand fra han hvis han går. Han mener det veier opp for sex og nærhet. Jeg vet ikke om forholdet vårt hadde vart om han gikk fra kona. Først gjennom et samlivsbrudd og hva hvis de voksne barna ikke ville godtatt meg, mange åpne spørsmål her som man ikke vil få svar på. Man leser stadig vekk at i de tilfellene mannen forlater kona for elskerinna så er det stor sjans for at det ikke varer.  Jeg ville ikke likt tanken på at jeg var årsaken til et samlivsbrudd om det hadde blitt slutt mellom oss. Så dette var nok beste selv om jeg vet han har følelser og er i glad i meg,  men ikke nok til å skille seg. Det er vondt nå, men også en lettelse på at det er over. Noen som har noen tanker om det han gjør ? blir i et dødt forhold. Noen her inne som har opplevd at  en gift mann forlot kona for din skyld også blir det brudd senere mellom dere, hvordan føles det?

Anonymkode: 6347e...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvor dårlig følelsen må være så er det velfortjent. 

Anonymkode: 60942...f39

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skjønner deg godt, det er veldig vondt og man bruker mye tanker på dette.

Jeg er nok mye yngre enn deg, er selv 34 og har akkurat nå på samme vis med en på 29år nå. Han har et dødt sexliv med dama gjennom 10år, men ellers er alt topp. Han viser meg masse, nesten så jeg tror han er forelsket.

Samtidig så har han store planer med henne fremover. 

Jeg tenker spør meg selv hva han egentlig vil ha. Men det er vel spenningen. Jeg vet at få menn drar fra dama til fordel for elskerinnen. Men noen gjør dette... det må gå mer på personligheten og mye det økonomiske tenker jeg. Livssituasjonen generelt. Tror du gjorde det riktige valget.. 

Anonymkode: 2173a...344

Hvorfor utsetter du deg selv for dette her? Han planlegger et helt liv sammen med henne, hvorfor er ikke du god nok til det? 

Anonymkode: ac888...cbc

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg tror så mye på alt dette døde sexlivet. Det er nok noe de sier for å få sympati. 

Anonymkode: 9cd29...827

• Liker 3
Skrevet

Det er mange som blir i et dødt forhold, og selv de som skiller seg gjør det gjerne først mange år på overtid.

For at han skal skille seg så må han jo først tenke tanken selv, og så må det modnes og han må være sikker i sin sak. Her virker det som tanken ikke er tenkt engang, eller at den i all fall er helt fjern. Da er det ikke noe sjanse. 

Som du sier så vil du ikke være årsaken til bruddet, det må komme av seg selv. 

Jeg vet om ganske mange som har gått fra kona til elskerinnen (eller fra mannen til elskeren), i noen tilfeller har det gått bra, i andre har det blitt brudd. Ene jeg vet om giftet seg til og med med elskerinnen, men bedrar nå henne med ei annen og er i samme knipe igjen og vil ut. Ikke at han angrer på bruddet med kone nummer en, men angrer på ekteskapet med kone nummer to. Det er ikke alltid så lett å ta riktig valg når det er turbulente omstendigheter.

Det hadde ikke vært bra for deg heller, kanskje han hadde angret der han satt med deg, den verdien det er å være besteforeldre sammen og ha barnebarna sammen tror jeg er såpass stor at det ikke hadde vært så mye du kunne gjort for å "toppe" den.. Du kan også bli hatet av barna, få skylden for at moren deres blir knust eller noe sånt. Du har romantiske drømmer, men det blir garantert stygt og vondt på den ene eller andre måten. 

Det er jo selvsagt også mulig at han hadde kommet ut på andre siden av alt det vonde og vært lykkeligere med deg, men da må han ville det. Og det er han ikke motivert for, da har dere ikke noe kjangs i havet.

Du kommer deg videre, en dag vil du se tilbake på dette og tenke at puh - bra jeg unngikk å gå på den smellen der.

Anonymkode: 2160b...50b

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er mange som blir i et dødt forhold, og selv de som skiller seg gjør det gjerne først mange år på overtid.

For at han skal skille seg så må han jo først tenke tanken selv, og så må det modnes og han må være sikker i sin sak. Her virker det som tanken ikke er tenkt engang, eller at den i all fall er helt fjern. Da er det ikke noe sjanse. 

Som du sier så vil du ikke være årsaken til bruddet, det må komme av seg selv. 

Jeg vet om ganske mange som har gått fra kona til elskerinnen (eller fra mannen til elskeren), i noen tilfeller har det gått bra, i andre har det blitt brudd. Ene jeg vet om giftet seg til og med med elskerinnen, men bedrar nå henne med ei annen og er i samme knipe igjen og vil ut. Ikke at han angrer på bruddet med kone nummer en, men angrer på ekteskapet med kone nummer to. Det er ikke alltid så lett å ta riktig valg når det er turbulente omstendigheter.

Det hadde ikke vært bra for deg heller, kanskje han hadde angret der han satt med deg, den verdien det er å være besteforeldre sammen og ha barnebarna sammen tror jeg er såpass stor at det ikke hadde vært så mye du kunne gjort for å "toppe" den.. Du kan også bli hatet av barna, få skylden for at moren deres blir knust eller noe sånt. Du har romantiske drømmer, men det blir garantert stygt og vondt på den ene eller andre måten. 

Det er jo selvsagt også mulig at han hadde kommet ut på andre siden av alt det vonde og vært lykkeligere med deg, men da må han ville det. Og det er han ikke motivert for, da har dere ikke noe kjangs i havet.

Du kommer deg videre, en dag vil du se tilbake på dette og tenke at puh - bra jeg unngikk å gå på den smellen der.

Anonymkode: 2160b...50b

Ts her, du setter ord på det jeg og tenker, takk for det🙂 akkurat nå er det vanskelig å se for meg å møte en ny mann, men jeg får ta tida til hjelp så ordner det seg nok og jeg kommer dit hvor jeg tenker det du skriver: bra jeg unngikk å gå på den smellen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...