AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg må bytte ut håndklærne mine. På grunn av et sår har jeg blødd på alle når jeg har tørket meg etter dusj, og jeg blir ikke kvitt flekkene. Jeg har hatt rosa og turkis, og det vil jeg ikke ha. Noen som har forslag til pene, tidløse farger? Bør man gå for mørk blå for eksempel? Hva liker dere? 😊 Anonymkode: c545a...eaf
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Håndklær skal være hvite, akkurat som sengetøy🙈 Orker ikke tanken på ekle flekker som ikke synes sånn at jeg bruker noe jeg tror er rent men som ikke er det. Anonymkode: c0e98...833 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håndklær skal være hvite, akkurat som sengetøy🙈 Orker ikke tanken på ekle flekker som ikke synes sånn at jeg bruker noe jeg tror er rent men som ikke er det. Anonymkode: c0e98...833 Jeg har sengetøy med blodflekker. T-skjorter også. Bruker de som undertrøye uansett. Er trygda, så har ikke råd til nye nå. Får gå med flekker til etter jul tenker jeg. Anonymkode: e9980...136 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Personlig så liker jeg hvitt. Anonymkode: 92e2c...a53
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Håndklær skal være hvite, akkurat som sengetøy🙈 Orker ikke tanken på ekle flekker som ikke synes sånn at jeg bruker noe jeg tror er rent men som ikke er det. Anonymkode: c0e98...833 Et plagg kan være rent selv om det har flekker som ikke går bort. Kjøper sjelden hvite håndklær fordi de etter kort tid likevel blir grå. Gidder ikke bytte de ut etter kort tid. Har håndklær i sikkert 10 år før de blir slitt. Kjøp mørk grå, sort eller mørk blå. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har sengetøy med blodflekker. T-skjorter også. Bruker de som undertrøye uansett. Er trygda, så har ikke råd til nye nå. Får gå med flekker til etter jul tenker jeg. Anonymkode: e9980...136 Det var ikke meningen å fremstå som en snobbete idiot. Jeg har hatt dårlig råd i flere omganger i livet og skjønner hva du mener♥️ Anonymkode: c0e98...833 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg har beige håndkler Anonymkode: 19764...e24
Leo Skrevet 4. oktober 2022 #8 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg har spart mye penger på å bruke gallesåpe både på håndklær, sengetøy og diverse som det har blitt sølt blod på. Bare ha litt på flekken(e), la ligge noen minutter og så vaske som vanlig. Trodde ikke mine egne øyne første gangen fordi det var snakk om en stor, gammel blodflekk på et pent (Og som jeg derfor ikke hadde hjerte til å kaste før alt var prøvd) linputevar. Men flekken var borte den! 🙂 Fungerer supert på andre typer flekker også. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #9 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg liker ikke mørke farger på håndklær, de blir liksom misfarget i nuppene og ser sjuskete ut. Klare pastellfarger er fint (ikke sånne støvete pasteller som er inn nå). Kommer jo litt an på fargene/stilen på badet også. Jeg liker forskjellige blå, grønn, gul og rosa, gir sommervibber. Anonymkode: 1ecdf...ba6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #10 Skrevet 4. oktober 2022 Leo skrev (9 minutter siden): Jeg har spart mye penger på å bruke gallesåpe både på håndklær, sengetøy og diverse som det har blitt sølt blod på. Bare ha litt på flekken(e), la ligge noen minutter og så vaske som vanlig. Trodde ikke mine egne øyne første gangen fordi det var snakk om en stor, gammel blodflekk på et pent (Og som jeg derfor ikke hadde hjerte til å kaste før alt var prøvd) linputevar. Men flekken var borte den! 🙂 Fungerer supert på andre typer flekker også. Takk for tips, kan prøve det før jeg handler inn nytt 😀❤️ Anonymkode: c545a...eaf
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #11 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg har beige og sjokolade brune. Hater hvitt, sikkert fordi det minner om jobben min på sykehus 😅. Vasker/koker håndklær så ikke redd for flekker. Anonymkode: 8d97d...caa
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #12 Skrevet 4. oktober 2022 Har lys grå 👍🏻 Anonymkode: 7724c...023
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 Bare hvitt synes jeg blir utrolig kjedelig og ensformig. Får assosiasjoner til sykehus. Bruk farger som passer til badet ditt, farger gjør det mindre "kaldt og sterilt". Anonymkode: bdaa3...013
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg ville hatt svarte eller mørke grå. Hvite håndklær minner meg om alle de kjedelige kveldene på hotell alene på jobbreise.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har beige og sjokolade brune. Hater hvitt, sikkert fordi det minner om jobben min på sykehus 😅. Vasker/koker håndklær så ikke redd for flekker. Anonymkode: 8d97d...caa Jeg har samme fargene som deg. De matcher badet vårt veldig godt også, så er fornøyd med de fargene. Hvitt blir så fort grått/misfarget Anonymkode: 4eb45...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå