AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Prøver å finne en primer mot blank hud som er non-comdeogenic/ikke trigger hudormer og acne og uten alkohol i. Jeg har prøvd Kicks sin mattifying primer og den prellet av i pølser når jeg skulle legge sminke på, inglot sin som skulle være verdens beste for å matte ned hud er bare en supertjukk silikongel som jeg syns er umulig å spre jevnt og sminken legger seg i patches oppå. The ordinary sin adhesive primer på tube hadde gode reviews og frisøren min anbefalte den men jeg syns ikke den holder huden matt så bra, for er veldig blank etter bare tre fire timer og da sklir foundationen av. Hvilken er din favoritt for å holde oljene og blank hud mer matt/normal og fylle porer og ujevnheter? Anonymkode: 7ce99...eff
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Hourglass sin! Den er dyr, men mulig å kjøpe en liten flaske for å prøve. Den beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd MANGE. Anonymkode: 20354...eee
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Prøver å finne en primer mot blank hud som er non-comdeogenic/ikke trigger hudormer og acne og uten alkohol i. Jeg har prøvd Kicks sin mattifying primer og den prellet av i pølser når jeg skulle legge sminke på, inglot sin som skulle være verdens beste for å matte ned hud er bare en supertjukk silikongel som jeg syns er umulig å spre jevnt og sminken legger seg i patches oppå. The ordinary sin adhesive primer på tube hadde gode reviews og frisøren min anbefalte den men jeg syns ikke den holder huden matt så bra, for er veldig blank etter bare tre fire timer og da sklir foundationen av. Hvilken er din favoritt for å holde oljene og blank hud mer matt/normal og fylle porer og ujevnheter? Anonymkode: 7ce99...eff Liker denne men den er dyr så bruker den bare til fest. Jeg blir blank i t-sonen uansett da etter noen timer...men den gjør at sminken sitter veldig fint på. https://www.blush.no/product/1179057/sminke/base/peter-thomas-roth-skin-to-die-for-primer?gclid=CjwKCAjws--ZBhAXEiwAv-RNL6mCkMBUSyNLNOM2B4wK6hwI7AnRWw_7ZoIeu8rKd99qVqvcwK9KVxoCcv8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hourglass sin! Den er dyr, men mulig å kjøpe en liten flaske for å prøve. Den beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd MANGE. Anonymkode: 20354...eee Er det den som heter Vanish Airbrush primer? PS er åpen for å prøve å bytte ut foundationen og dagkremen også. Bruker tretinoin så har en ganske fet dagkrem fra avene men den trekker godt inn i huden så jeg tror ikke den er problemet, har alltid hatt blank hud. Foretrekker foundation med medium dekk og naturlig resultat og ikke full maske. Det jeg bruker som "foundation" nå er en solkrem mousse med farge i som dekker like godt som foundation Anonymkode: 7ce99...eff
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Djungelvrål skrev (7 minutter siden): Liker denne men den er dyr så bruker den bare til fest. Jeg blir blank i t-sonen uansett da etter noen timer...men den gjør at sminken sitter veldig fint på. https://www.blush.no/product/1179057/sminke/base/peter-thomas-roth-skin-to-die-for-primer?gclid=CjwKCAjws--ZBhAXEiwAv-RNL6mCkMBUSyNLNOM2B4wK6hwI7AnRWw_7ZoIeu8rKd99qVqvcwK9KVxoCcv8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Takk for tips! Den virker bra! Anonymkode: 7ce99...eff
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tips! Den virker bra! Anonymkode: 7ce99...eff Ja, jeg kommer til å kjøpe den igjen. Den er drøy og jeg bruker den bare i t-sonen. Har hatt min nå i over 1 år og det er kanskje 1/3 igjen av tuben.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #7 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det den som heter Vanish Airbrush primer? PS er åpen for å prøve å bytte ut foundationen og dagkremen også. Bruker tretinoin så har en ganske fet dagkrem fra avene men den trekker godt inn i huden så jeg tror ikke den er problemet, har alltid hatt blank hud. Foretrekker foundation med medium dekk og naturlig resultat og ikke full maske. Det jeg bruker som "foundation" nå er en solkrem mousse med farge i som dekker like godt som foundation Anonymkode: 7ce99...eff Ja det er den😊 Høres ut som meg selv! Jeg sliter med at huden endrer seg mye, og jeg finner sjelden en balanse, enten blir jeg for blank, eller for tørr nå når vi er i en overgangsesong.. Denne primeren fikk jeg prøve på fra skincity, og kjøpte den med en gang prøven var brukt opp. Bruker den over dagkrem med solfaktor fra Paulas Choice og Chanel cc cream som jeg blander med litt fluid sheer fra armani. Denne kombinasjonen funker veldig bra på min hud😄 Anonymkode: 20354...eee
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 Pores no more fra Benefit er super! Anonymkode: a60bf...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå