Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg har mistet følelsene for kjæresten. Vi har hatt d så fint i 9 mnd sammen hver dag og funnet på ting hver dag med hverandre. Nå er jeg bare lei av alt som har med han å gjøre. Jeg har ikke klart å gjøre noe selv fordi jeg har sittet å irritert meg så mye over playstation hans i det siste for det er ikke min hovedinteressen akuratt. Har vært så opptatt av at ha må gjøre noe som jeg synes er interessant å høre om. Jeg håper jeg kan få følelsene tilbake fordi han er virkelig en snill fyr og vi kan egentlig gjøre alt mellom himmel og jord sammen hvis jg bare hadde akseptert den playstation. 

Anonymkode: 4b4da...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dere trenger å bruke noen dager uten hverandre for å kunne «savne» hverandre litt? Han går nok lei den playstation om han ikke bare har deg i rommet liksom mens han spiller eller bruker denne. Eller gjør det så enkelt å planlegg noe å gjøre sammen slik at dere ikke bare går rundt hverandre i hjemmet, som vell og merke ikke har noe med playstation å gjøre. 

Anonymkode: 5750a...ce6

Skrevet

Hvorfor må han dyrke DINE interesser? Du høres veldig kontrollerende ut. Kanskje det er bedre at dere gjør det slutt og så finner du en som har samme interesser som deg, istedet for at du prøver å forandre andre mennesker?

Anonymkode: 3d119...7bf

Skrevet

Forelskelsen har gått over, og nå oppdager du at han ikke er drømmemannen. Det er helt vanlig at det skjer og betyr rett og slett at forholdet ikke er liv laga når du føler på dette etter så kort tid. Sånn er livet. Forelsekelsn går over, og da først ser man om det har gått over til kjærlighet, eller om det kun har gått over.

Anonymkode: 84303...98c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forelskelsen har gått over, og nå oppdager du at han ikke er drømmemannen. Det er helt vanlig at det skjer og betyr rett og slett at forholdet ikke er liv laga når du føler på dette etter så kort tid. Sånn er livet. Forelsekelsn går over, og da først ser man om det har gått over til kjærlighet, eller om det kun har gått over.

Slenger på et tips til neste gang, finn en kjæreste som har litt mer like interesser som deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...