AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Sikkert rart spørsmål, men når jeg sier våtfor til katten min så høres det ut som han også prøver å si det. Så klart ikke med samme ord som meg, men jeg hører noen mjauelyder som høres ut som han prøver å si det. Kan det være at han prøver å si det? Eller er ikke katter så smarte? Anonymkode: 0dccb...de5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Jo, siden katter kommuniserer bl.a. med lyd, hender det at de kan lære å herme etter menneskelyder. Møtte en katt som mjauet "mamma" til hun som eide ham. Anonymkode: 7eaa0...40e 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Skjønner 😊 Å koselig da 😻❤️ Anonymkode: 0dccb...de5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Høres ut som han prøver å si våtfor og da sier jeg så flink og da ser han så stolt ut 😸😻 Anonymkode: 0dccb...de5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo, siden katter kommuniserer bl.a. med lyd, hender det at de kan lære å herme etter menneskelyder. Møtte en katt som mjauet "mamma" til hun som eide ham. Anonymkode: 7eaa0...40e 😻❤️ Anonymkode: 0dccb...de5
Maskinfører Skrevet 5. oktober 2022 #6 Skrevet 5. oktober 2022 Sier jeg kjøttmat høyt så skvetter pusene og kommer løpende 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå