Gå til innhold

"Casanova-bande"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sesselja
Skrevet
Det er sånn fifty-fifty om jeg bruker kondom eller ikke. Kommer an på om jeg har husket det eller om hun har i veska eller i nattbordsskuffen eller noe sånt.

Sa mannen som da hadde hatt 50 kvinner på seks måneder. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Jenter, sørg for at han bruker kondom!

Skrevet

Jeg synes denne kommentaren var den verste:

"Dessuten så går jeg kun etter mindre pene kvinnfolk. De som er skikkelig "chubby" er de letteste å få til sengs. De har dårligst selvtillit og er mest desperate. Egentlig burde de bare være glad til for at en så stilig fyr som meg gidder å ligge med dem."

Sier vel mer om disse mennene (hvis man kan kalle dem det) enn om jentene. Men på den annen side har han jo rett, dette er voksne mennesker som ikke har blitt tvunget til noe. Har man sex med noen man nettopp har truffet på byen er det ganske tåpelig å tro at man er noe annet enn et nummer i rekken.

Skrevet

Menn og kvinner som oppfører seg på denne måten er rett og slett patetiske i mine øyne.

Skrevet

Er dette virkelig en nyhetssak?

trodde agurktiden var på sommeren jeg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg kjenner jenter som hadde en sånn konkurranse i tenårene. Tror nok det eksisterer mer enn det som kommer fram i media.

Skrevet

Sånne historier gjør at jeg har mistet alle illusjoner om jenter.

Hvordan orker de å være startnummer 216 i rekka over damer som ønsker å gi seg hen til en fyr som helt åpenlyst opptrer nedlatende overfor dem?

Det er jo en vandrende kloakkstake de faller for,og der står de i rekke og kø for å bli pløyd.

For et liv.

Skrevet
Sier vel mer om disse mennene (hvis man kan kalle dem det) enn om jentene.

Etter min mening sier det mer om jentene. Jeg mener Tromsø er ikke akkurat noen storby. Og gutta har vært lokalkjendiser lenge. Likevel får de det til.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Sa noen ape-stadiet?

Eller AP-stadiet, som i Einar Førdes legendariske landsmøtelov:

Er du ikke i seng før klokka 12, kan du like gjerne gå på rommet og legge deg.

Gjest sjokkert
Skrevet
Jeg synes denne kommentaren var den verste:

"Dessuten så går jeg kun etter mindre pene kvinnfolk. De som er skikkelig "chubby" er de letteste å få til sengs. De har dårligst selvtillit og er mest desperate. Egentlig burde de bare være glad til for at en så stilig fyr som meg gidder å ligge med dem."

Det var den ene kommentaren jeg la også merke til. Fy f**n for en kvalmende fyr! Men alle de fire må jo være ganske dustete.

Den andre kommentaren var denne:

28: - Det er sånn fifty-fifty om jeg bruker kondom eller ikke.

Det er ikke greit å ta en så stor risk med det hensyn til både kjønnssykdommer og graviditet. At de er så store duster at de vil utsette seg selv for det er jo en ting, men det verste er jo at de utsetter mange andre for problemer.

Sånne historier gjør at jeg har mistet alle illusjoner om jenter.

Hvordan orker de å være startnummer 216 i rekka over damer som ønsker å gi seg hen til en fyr som helt åpenlyst opptrer nedlatende overfor dem?

Det er jo en vandrende kloakkstake de faller for,og der står de i rekke og kø for å bli pløyd.

For et liv.

Vel, de ligger ikke med alle jenter, så ikke alle jenter ligger med vandrende kloakkstaker. Det er ikke alle menn som er slik som disse guttene her heller, er det vel? Men at det selvfølgelig sier en del om kvinner som ligger med slike menn er helt klart.

Skrevet

Jeg ser virkelig ikke problemet med det de bedriver. Både mennene og de aktuelle jentene virker ikke akkurat så veldig oppegående, så man kan si at de fortjener hverandre.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet litt.

Remyline Moderator

Endret av Remyline
Skrevet

Jeg misunner disse gutta. De har stor selvtillit. Lurer på hva jeg må gjøre for å tørre det samme. Jeg ville vært redd for å treffe dem igjen senere.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg misunner disse gutta. De har stor selvtillit. Lurer på hva jeg må gjøre for å tørre det samme. Jeg ville vært redd for å treffe dem igjen senere.

Hvorfor vil du bli som dem?

Skrevet
Hvorfor vil du bli som dem?

Masse muligheter for å eksperimentere, uten å være redd for å drite seg ut eller at det skal bli kjent. Men jeg er for sjenert for sjekkern.. :tristbla::sur: Må trene litt mer!! :enig::enig:

Gjest TomKrus
Skrevet
Masse muligheter for å eksperimentere, uten å være redd for å drite seg ut eller at det skal bli kjent. Men jeg er for sjenert for sjekkern..  :tristbla:  :sur:  Må trene litt mer!!  :enig:  :enig:

Du får gjøre som dem: gå ned i standard. Jenter blir skumlere jo finere du synes de er.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Jeg ser virkelig ikke problemet med det de bedriver. Både mennene og de aktuelle jentene virker ikke akkurat så veldig oppegående, så man kan si at de fortjener hverandre.

:ler:

Støtter denne.

Det jeg synes er mest usmakelig er disse kommentarene som den intervjuede personen klarer å lire av seg, og som flere andre refererer til over. "Damene er stygge, jeg er litt av en kjekkas, og alle burde være lykkelige for å få en bit av meg"-holdningen.

Konkurranse om det annet kjønn på byen skjer jo hele tiden - ikke noe sjokkerende eller nytt, men personlig ville jeg ikke tatt i slike menn med ildtang engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...