AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Har vært litt pjusk de siste dagene men er i fin form nå. Siste uken rusken I halsen,og tett nese,småkvalm og svimmel,i går morges våknet jeg at jeg var helt svett,og likedan på dagen i går når jeg var på jobb,så svettet jeg som en gris ,(jobber ute,så krevende jobb ) Jeg har ikke hatt feber ,har ikke målt men harvikke følt det slik. Men kan man svette slik av et virus,når en ikke har feber.???????? Eneste må evt være at jeg har hatt litt feber uten å Hz merket det... Anonymkode: ccacf...630
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Ja jeg pleier å bli svett når jeg er forkjøla. Er også forkjøla nå å holdt på å dø av heteslag når jeg måtte kle på meg å dra på butikken tidligere idag😅 Anonymkode: 4a993...f99
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Du vet du ikke har hatt feber men har ikke målt? Anonymkode: e4733...6d3
Gjest Warrior Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 (endret) Aldri svettet av en vanlig forkjølelse selv, for forkjølelse gir meg bare veldig lette symptomer. Svettet når jeg hadde influensa og omgangssyke med feber. Spesielt når feberen roet seg. Men det er nok noen som svetter av vanlig forkjølelse også for alle reagerer forskjellig, samme med influensa, korona og andre virus. Tror det er vanligere med feber, men skjer nok sikkert uten feber også. Endret 4. oktober 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Svetter og fryser ofte når jeg er forkjølet/influensa Anonymkode: 98192...d93
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vet du ikke har hatt feber men har ikke målt? Anonymkode: e4733...6d3 Pleier å kjenne det på kroppen om jeg har feber😀 Anonymkode: ccacf...630
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg svettet helt vanvittig da jeg hadde korona. Kunne nærmest vri opp t- skjorten jeg hadde på meg. Varte bare noen timer da, og mulig det var pga feber. Hadde ikke måler, så sjekket det ikke. Anonymkode: ff95b...917
AnonymBruker 42 Skrevet 4. oktober 2022 #8 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): småkvalm og svimmel Du har jo cervezas-19... Garantert!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #9 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg svettet veldig i forbindelse med den forkjølelsen jeg har nå. Jeg hadde lav feber, rundt 38, som tydeligvis kom og gikk litt. Vanligvis svetter jeg når feberen er på vei ned, så jeg tror det var årsaken for min del. Siden du ikke har sjekket, har du kanskje også hatt litt feber? Denne gangen har ikke jeg hatt vondt i kroppen eller "feberfølelse". Jeg tok bare tempen fordi barnet mitt hadde feber, og jeg fikk det for meg å sjekke meg selv også. Anonymkode: cf3fe...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå