Gå til innhold

Merkelig greie på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overalt hvor jeg går ser jeg mennesker som ikke bruker sokker, dette er i alle sammenheng, virker som det er mote å være barbent, når tema dukker opp på kvinneguiden så er situasjonen helt annerledes, reflekterer ikke kg folket den virkelige verden, syns det er helt merkelig jeg.

Anonymkode: fdba9...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øhh, jeg bor nord i landet. Ser bare folk med sokker her.

Anonymkode: 38c7b...af2

Skrevet

Pleier ikke å se etter hva andre har på føttene.

Anonymkode: dddd0...7da

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Overalt hvor jeg går ser jeg mennesker som ikke bruker sokker, dette er i alle sammenheng, virker som det er mote å være barbent, når tema dukker opp på kvinneguiden så er situasjonen helt annerledes, reflekterer ikke kg folket den virkelige verden, syns det er helt merkelig jeg.

Tror du har rett i dette, er nok en ganske høyt alders nitt her og muligens ikke så vanlig å ikke bruke sokker for dem som det er for oss som har vokst opp med insta?

Anonymkode: 46126...6b2

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg bruker ofte steps når jeg har bukse som ikke når ned til skoene eller har skjørt/kjole - da ser det ut som jeg ikke bruker sokker. Men jeg bruker sokker.

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker ofte steps når jeg har bukse som ikke når ned til skoene eller har skjørt/kjole - da ser det ut som jeg ikke bruker sokker. Men jeg bruker sokker.

^ Dette

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du har rett i dette, er nok en ganske høyt alders nitt her og muligens ikke så vanlig å ikke bruke sokker for dem som det er for oss som har vokst opp med insta?

Anonymkode: 46126...6b2

Som om det er noe å trakte etter. 
Vi klarer i hvert fall å skrive riktig, ettersom vi ikke lever livet på IG, eller tror vi gjør det 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 565f3...35a

• Liker 1
Gjest Loublover
Skrevet

Du har nok rett i det at det er mer vanlig å være barbeint enn det virker her på kg

Skrevet

Det er mange meninger som går igjen på kg jeg ikke håper er representativ for den norske befolkingen for å si det slik.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er gammel og bruker helst ikke sokker før snøen kommer..🙃

Anonymkode: 31770...d43

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva får deg til å tro at KG er et representativt utvalg for noe som helst? 

Anonymkode: 04009...779

Skrevet

jeg går alltid barføtt! uansett årstid 😂

• Hjerte 1
Skrevet

Det er et par her inne med fotfetisj som roper svært høyt og deltar i de fleste tråder der de kan få skvist inn fetisjen sin. Det er ikke representativt for resten av befolkningen heldigvis.

Anonymkode: 3ac8f...f65

• Liker 3
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (2 timer siden):

Hva er "steps"?

Anonymkode: 34199...573

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er "steps"?

Anonymkode: 34199...573

1905278_vogue-steps-med-silikon_450.jpeg.jpg.6c798f3dfd2d8b87387fd3f06ee1c89a.jpg

Skrevet

Tå-fetisjmannen i sving igjen!

Anonymkode: ea08c...1b6

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...