Gå til innhold

Samboer skjønner ikke at jeg er sliten og trøtt med en baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 4 uker siden, to av ukene lå jeg syk med komplikasjoner etter en hard fødsel på sykehuset så vi har bare vært hjemme i to uker. Baby trenger mye søvn og sover mye, og det gjør jeg også. Jeg tar meg likevel tid til å rydde det strøkent for samboeren min, men ellers så orker jeg ikke mye. På ettermiddagen og kvelden er jeg trøtt og har vondt i keisernsittsåret og trenger å slappe av med baby, samboer kunne heller ønske jeg holdt han med selskap. Men han sitter uansett bare og spiller og jeg ønsker å slappe av når jeg kan og baby ønsker å være veldig mye nær meg. Han skjønner ikke at det tar tid å komme seg etter fødsel. Samboer er nå rar og stille mot meg og viser meg lite kjærlighet, viser ikke eller sier han er stolt av meg eller noe, jeg føler meg ubrukelig og kunne så ønske jeg hadde en kjæreste som ga meg tid. Jeg har prøvd å snakke med han, men han lytter ikke og blir bare sur. Jeg blir skuffet og hadde forventet mer forståelse av en mann som er i starten av førtiårene. 

Hva gjør jeg her, bure jeg tvinge meg selv til å sitte oppe med han i stuen på noen av kveldene og holde han med selskap? 

Jeg prøvde å ta initiativ og la opp til en romantisk kvelden i helgen, men da ville han heller spille så det ble ikke noe av. Men jeg prøvde da ihvertfall. 

Anonymkode: 5342d...e79

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg prøvde å ta initiativ og la opp til en romantisk kvelden i helgen, men da ville han heller spille så det ble ikke noe av. Men jeg prøvde da ihvertfall. 

Anonymkode: 5342d...e79

Unnskyld meg, men du er sammen med et barn…

Anonymkode: d3a28...b5b

• Liker 3
Skrevet

Nesten så jeg syns han høres sjalu ut fordi du må vie mye tid til babyen og kroppen din.

Anonymkode: a15f7...609

Skrevet

Men har det aldri slått han at hvis han gjør mer hjemme, så får du kanskje mer overskudd til å faktisk sitte oppe med han og samtidig fungere? 

Anonymkode: a15f7...609

• Liker 1
Skrevet

Han er en jævla tosk.

Anonymkode: d9dc8...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...