AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Dette er ganske teit og rart. Jeg ønsker eksen min tilbake etter 4 år. Vi har et barn sammen… vi har hatt veldig mye krangler og konflikter mellom oss i alle år. Men nå, nå føler jeg kjærlighet og lengsel. Er dette normalt??? jeg har faktisk hjertesorg Anonymkode: 95736...081
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Når jeg ser han så lengter jeg.. hva skal jeg forstå ut av dette?? Anonymkode: 95736...081
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er ganske teit og rart. Jeg ønsker eksen min tilbake etter 4 år. Vi har et barn sammen… vi har hatt veldig mye krangler og konflikter mellom oss i alle år. Men nå, nå føler jeg kjærlighet og lengsel. Er dette normalt??? jeg har faktisk hjertesorg Anonymkode: 95736...081 Dere har i alle år kranglet og hatt konflikter mellom dere, og nå ønsker du forsoning og kjærlighet til denne personen. Tenker hvor mye drit du har snakket om denne personen til familie og venninner opp gjennom årene, hvordan skal du kunne stå oppreist og se andre i øynene og si at dere har funnet tilbake til hverandre? Eller er du en av de mange kvinnene som mener at alle kranglene er hans skyld, og at han nå er en ny og bedre person? Det er komisk når folk forsoner og finner tilbake kjærligheten når de(gjelder spesielt kvinner) over så lang tid har snakket ned personen, og gitt de utallige merkelapper. Anonymkode: 231d9...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere har i alle år kranglet og hatt konflikter mellom dere, og nå ønsker du forsoning og kjærlighet til denne personen. Tenker hvor mye drit du har snakket om denne personen til familie og venninner opp gjennom årene, hvordan skal du kunne stå oppreist og se andre i øynene og si at dere har funnet tilbake til hverandre? Eller er du en av de mange kvinnene som mener at alle kranglene er hans skyld, og at han nå er en ny og bedre person? Det er komisk når folk forsoner og finner tilbake kjærligheten når de(gjelder spesielt kvinner) over så lang tid har snakket ned personen, og gitt de utallige merkelapper. Anonymkode: 231d9...0cb Kranglene oss i mellom er ikke hans feil, like mye min feil. Du har rett i at det har vært mye skittkasting mellom oss, og vært sagt mye stygt om hverandre til familie og venner. Derfor er det vel helt utenkelig at det noen gang kan bli noe. Han har forandret seg.. og jeg har forandret meg. Er dette fullstendig galskap fra min side??? Anonymkode: 95736...081
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Merkelappene har gått begge veier. Og jeg holdt meg unna han selv om jeg i alle år ønsket meg tilbake til han. Fordi han var så fiendtlig innstilt til meg.. men ja.. dette er bare galskap. Kan selvfølgelig aldri bli noe mellom oss Anonymkode: 95736...081
Uglems Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kranglene oss i mellom er ikke hans feil, like mye min feil. Du har rett i at det har vært mye skittkasting mellom oss, og vært sagt mye stygt om hverandre til familie og venner. Derfor er det vel helt utenkelig at det noen gang kan bli noe. Han har forandret seg.. og jeg har forandret meg. Er dette fullstendig galskap fra min side??? Anonymkode: 95736...081 Neida.. Det er ikke galskap. Kanskje dere kan snakke sammen? Jeg forstår at det kan være vanskelig når det har vært mye skittkasting, men om han har forandret seg, så er det vel bare en god ting? Mtp barnet dere har i lag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå