Gå til innhold

Folk som tar med el sparkesykkelen inn til butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om noen har tatt med seg el-sparkesykkelen inn til butikken før? Har sett allerede 5 stk som har tatt den inn med seg i butikken pga kanskje ikke har noe lås til den, heller ikke hørt noe ansatte si noe til disse som tar den med seg inn..

har el sparkesykkel men må jo vente med å kjøpe lås pga vente på neste lønn.. 

Anonymkode: b282e...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser noen ganger barn som kjører sparkesykkel inne i butikk og det synes jeg ikke er greit, men hvis det er en liten sparkesykkel som du bare triller eller sammenleggbar som du tar under armen, burde det ikke være noe stort problem å ta den med inn. 

Skrevet
Grüner skrev (4 minutter siden):

Ser noen ganger barn som kjører sparkesykkel inne i butikk og det synes jeg ikke er greit, men hvis det er en liten sparkesykkel som du bare triller eller sammenleggbar som du tar under armen, burde det ikke være noe stort problem å ta den med inn. 

Nei vet at det ikke er og ser greit å kjøre en el sparkeSykkel eller vanlig barne sparkesykkel inn i butikk men å trille den me handlekurven i den, som en handlekorg😂

Skrevet

Jeg har tatt den med inn mange ganger, da bare viss jeg har vært på vei hjem og skal ha par småting. Ikke for å ta ukeshandel liksom. 

Skrevet

Ja, og ikke kjører jeg på den da, jeg triller 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Lurer på om noen har tatt med seg el-sparkesykkelen inn til butikken før? Har sett allerede 5 stk som har tatt den inn med seg i butikken pga kanskje ikke har noe lås til den, heller ikke hørt noe ansatte si noe til disse som tar den med seg inn..

har el sparkesykkel men må jo vente med å kjøpe lås pga vente på neste lønn.. 

Ja, ta den med inn. Jeg har lås men tar den med inn, fordi det går ikke an å låse den skikkelig-har blitt frastjålet en som var låst før. Enkle og populære å stjele. 

Anonymkode: ca440...d48

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet

Liker ikke de syklene, men ser ikke problemet, så lenge de bare triller dem. Er jo ikke verre enn ei barnevogn.

Skrevet

hvis noen kjører rundt med sånne INNI butikken, så risikerer man vel at dette lager merker eller riper langs gulvet. 

men å for eksempel bære rundt på den (fordi det er alt for usikkert å bare la den ligge og slenge utenfor butikken) så ser jeg egentlig ikke noe "problem" rundt dette.         

Anonymkode: cd965...50b

Skrevet

Jeg gjør det, folk stjeler som ravner, men ser ikke problemet, jeg bare triller den med meg og den tar mindre plass enn når jeg går med barnevogn

Anonymkode: d6dc1...d72

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke ok, spesielt ikke de som kjører rundt i butikken på elsparkesykkel i stor fart. Ser det stadig oftere.

Anonymkode: 9a458...38d

Skrevet

Jobber i butikk og ser det litt an. Hvis folk triller den eller setter den fra seg, er det greit. Jeg skjønner jo at de ikke vil at noen skal stjele den, men hvis de kjører rundt, ber jeg dem om å gå av sparkesykkelen eller sette den utenfor. Har aldri fått noen protester.

Anonymkode: cec04...0b2

• Liker 1
Skrevet

Helt greit å skru den av, ta den med seg inn og trille mens du handler.

• Liker 1
Skrevet

Ser ofte at foreldre lar barna sine kjøre sparkesykkel inni butikken.

Irriterer meg noe voldsomt og har også gitt beskjed til barna fordi jeg er ikke interessert i å bli nedkjørt!

Anonymkode: 7cc1d...52e

Skrevet

Så lenge du triller den og ikke dulter borti andre så ser jeg ikke problemet. Den tar jo mindre plass enn en handlevogn. De som har noe i mot det (når du kun triller fint), er nok kun i mot det for å være i mot det.

Anonymkode: 2c208...4d0

Skrevet

Noen butikker/sentre har skilt om forbud. Men det hadde du vel sett om det gjaldt "din" butikk

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen butikker/sentre har skilt om forbud. Men det hadde du vel sett om det gjaldt "din" butikk

Det gjelder vel kjøring av sparkesykkel innendørs, vil jeg tro.

Anonymkode: e2ea1...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...