Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Hei jenter . Hvordan ser ønskelisten deres ut? Selv ønsker jeg meg føner, Nemi boka,presskanne, kaffetrakter , noen ting til hunden og penger. Skal flytte til større leilighet, og ønsker ikke å drasse på mer enn nødvendig. Hva med dere, hvordan ser ønskelisten deres ut?
Gjest Pi Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Jeg har ikke de helt store ønskene jeg. Nivea strips mot hudormer er alltid kjekt. Så ønsker jeg ny reim til klokka mi, for den jeg hadde til nå stinker! Trenger flere vaskeposer til undertøy. Aller mest ønsker jeg meg øks til vedkløyving. Snop, lekker mat, vin og nyttige forbruksvarer blir jeg alltid glad for. Er godt etablert selv om jeg ikke har god råd, og har igrunnen alt annet jeg trenger.
Gjest Spacegirl Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Jeg ønsker meg den nye Nemi-boka, DVD-er, vannfontene til kattene, støvsuger, strykebrett (vanvittig kjedelig, men noe jeg absolutt trenger), joggesko, treningsklær, rollerblades, håndmikser og langrennsski. Langrennsski vet jeg at jeg får, for pappa drev og spurte meg ut om skisko-størrelser i forrige uke, og i går så jeg han på G-sport i skiavdelinga. Han er ikke særlig flink til å være diskre, men det gjør ingenting. Jeg er veldig glad for at jeg får en så fin gave, og jeg gleder meg kjempemye til å gå på skiturer
Gjest Jalileh Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Smykker. Ah...ja..dette hørtes muligens ut som et dyrt ønske, men dette er standard. Får f.eks en gullring, gullarmbånd eller andre ting av moren min til Jul. Også har jeg en venninne, som driver en gullsmed, så da blir det ofte smykker derifra også. Blir alltid like glad for det. Ellers så ønsker jeg meg ny pc, men den gaven skal jeg nok kjøpe til meg selv.
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 En kjapp ønskeliste kommer her: * Ny bil * Mp3-spiller * Flatskjerm * Opplevelser, som i konsert, teater etc * Å bli frisk * Lekkert undertøy * Klokke * Genser * Stereoanlegg * Xboks 360 * Armbånd Kommer jeg til å få noe av dette? Nei... Men blir ikke lei meg for det
Bolla Piggsvin Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Jeg øsnker meg egentlig ikke noe spes... Kun ønsker som ikke går i oppfyllelse. Småbruk med stor tomt. Masse penger. Et bedre liv. 20kg mindre på kroppen og en flott, sexy og veltrent kropp.
Gjest Jalileh Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Et bedre liv. 20kg mindre på kroppen og en flott, sexy og veltrent kropp. ← Vel...disse to siste tingene her kan du jo faktisk "gi" deg selv.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 jeg ønsker meg: -elektrisk krølltang med disse funksjonene: spiralkrøll, glattejern, krepp og bølger... -mp3spiller på 1 gb -mobiltelefon, slik flippflapp eller hva det heter... med fargeskjerm og bra kamera -penger, så jeg får kjøpt julegaver til andre folk men det er litt sent å få på juleaften... ellers ønsker jeg meg penger så jeg får kjøpt meg slike småting man ser overalt men som er vanskelig å "ønske" seg, søte små ringer og andre smykker fra f.ex h&m, og annet nips.... -ellers ønsker jeg meg glade lykkelige folk rundt meg....
Lassie Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Tja, fra foreldre og søsken har vi sagt at vi ønsker oss penger (trenger sårt penger å spare til bryllup, hehe). Men vi får nok ikke kun det, så derfor har jeg satt opp noen ønsker jeg har iallfall.. * Håndstøvsuger fra Balck & Decker * Elektrisk tannbørste * Oppladbar Ladyshave fra Phillips * Minnepenn til USB på PC 512mB * Raclette * Mikrobølgeovn Håper jeg får Ladyshave fra snuppen, hehe..
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #10 Skrevet 30. november 2005 *Vinterjakke *Blender *Ladyshave *RAM *CD *DVD *Vin
Gjest uri Skrevet 30. november 2005 #11 Skrevet 30. november 2005 Jeg ønsker meg: -Klokke -Ny kjøkkenmaskin/kenwood -Alleværsbukse-jakke -Den nye Babyliss krølltangen, som lager korketrekkere -Narnia boken Og så så jeg en reklame på tv'n i dag, om en kakaomaskin fra Kenwood som nettopp har komt på markede, tror jeg, den ønsker jeg meg og..
Krista83 Skrevet 2. desember 2005 #12 Skrevet 2. desember 2005 jeg ønsker meg: -elektrisk krølltang med disse funksjonene: spiralkrøll, glattejern, krepp og bølger... -mp3spiller på 1 gb -mobiltelefon, slik flippflapp eller hva det heter... med fargeskjerm og bra kamera -penger, så jeg får kjøpt julegaver til andre folk men det er litt sent å få på juleaften... ellers ønsker jeg meg penger så jeg får kjøpt meg slike småting man ser overalt men som er vanskelig å "ønske" seg, søte små ringer og andre smykker fra f.ex h&m, og annet nips.... -ellers ønsker jeg meg glade lykkelige folk rundt meg.... ← Om det er sånn "multitang" fra Philips du ønsker deg, så ville jeg strøket det fra lista mi. Det fungerer ikke så veldig bra, alle de som jeg kjenner som har en slik, har kun brukt den en gang, pga for dårlig watt styrke.... Masse løser deler, rett og slett noe dritt...
Gjest 1111 Skrevet 2. desember 2005 #13 Skrevet 2. desember 2005 - Ladyshave (oppladbar og vanntett) - Objektiver til Nikon D50 - Fjernutløser til Nikon D50 - Klær - Puma Flowing parfymen - En bok med mange gode brødoppskrifter - Mascara fra L'Oreal, den med hvit base og så sort - Undertøy
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #14 Skrevet 2. desember 2005 Jeg ønsker meg følgende: Jakt/fjellstøvler Kasseroller Penger til piano Gavekort Smykker Deler til serviset vårt Trådløs telefon Og sikkert mye annet også, så jeg ikke husker i farta!
Gjest Fruktfat Skrevet 2. desember 2005 #15 Skrevet 2. desember 2005 (endret) ellers ønsker jeg meg penger så jeg får kjøpt meg slike småting man ser overalt men som er vanskelig å "ønske" seg, søte små ringer og andre smykker fra f.ex h&m, og annet nips.... ← og da er gavekort genialt! Endret 2. desember 2005 av Fruktfat
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2005 #16 Skrevet 4. desember 2005 - Kjoler - Slip-in sko med diamantbesatt sigaretthæl og sateng"overlær" - - Sminke fra Dior - Gavekort på alt mulig - Penger
Anglofil Skrevet 4. desember 2005 #17 Skrevet 4. desember 2005 (endret) * Bøker; 1001 filmer du må se før du dør av Oliver Tukec Zorro av Isabel Allende Jane Eyre av Charlotte Brontë Kort fortalt - Hemingways noveller av Hemingway Ernest Pan av Knut Hamsun Victoria av Knut Hamsun Mrs Dalloway av Virginia Woolf Ibsens samlede verker av Henrik Ibsen Sonetter av William Shakespeare En midtsommernattsdrøm av William Shakespeare Stormen av William Shakespeare Som dere vil ha det av William Shakespeare Stor ståhei for ingenting av William Shakespeare Troll kan temme av William Shakespeare Macbeth av William Shakespeare Ville svaner: tre døtre av Kina av Jung Chang Hellig blod, hellig gral av Michael Baigent; Richard Leigh; Henry Lincoln DaVinchi Koden av Dan Brown Engler & demonr av Dan Brown Den digitale festning av Dan Brown I dine sko : to søstre - to liv av Jennifer Weiner David Copperfield av Charles Dickens Vår felles venn av Charles Dickens Tilbake til Shanghai av Kazuo Ishiguro Remains of the Day av Kazuo Ishiguro Never Let Me Go av Kazuo Ishiguro A Pale View of Hills av Kazuo Ishiguro An Artist of the Floating World av Kazuo Ishiguro The Unconsoled av Kazuo Ishiguro Northanger Abbey av Jane Austen North and South av Elizabeth Gaskell Siderhusreglene av John Irving Garps bok av John Irving Enke for et år av John Irving Den fjerde hånden av John Irving Elskeren av Margerite Duras Tilværelsens uutholdelige letthet av Milan Kundera Livet er et annet sted av Milan Kundera Identitet av Milan Kundera Latterlige kjærlighetshistorier av Milan Kundera Udødeligheten av Milan Kundera En spøk av Milan Kundera Uvitenheten av Milan Kundera Cold Mountain av Charles Frazier Agnes Grey av Anne Brontë The Tenant of Wildfell Hall av Anne Brontë Wives and Daughters av Elizabeth Gaskell Drep ikke en sangfugl av Harper Lee Gigi av Colette Young Adam av Alexander Trocchi White Chritmas av Margaret Eme Bailey When Harry Met Sally av Nora Ephron Twelfth Night av William Shakespeare Nattsvermeren av Thomas Harris Hannibal av Thomas Harris Den røde drage av Thomas Harris The House of Doctor Edwards av Francis Bleeding Broene i Madison county av Robert James Waller Tribunefeber av Nick Hornby Rosens navn av Umberto Eco Pelikanrapporten av John Grisham Regnmakeren av John Grisham The Color Purple av Alice Walker Gutten i graven ved siden av av Katarina Mazetti * DVD'er; Hannibal Titanic - Deluxe Collector's Edition Tintin - DVD Box Gudfaren Collection Box The Pink Panther Cartoon Collection The Pink Panther Film Collection Warner Holiday Collection The Aviator - Special Edition Notting Hill De-Lovely Dagfinn Lyngbø - En Usedvanlig God Kveld Dagfinn Angels In America M.fl * CD'er; Anthology (2CD) - Bryan Adams Duets - Ane Brun Aerial (2CD) - Kate Bush Catching Tales - Jamie Cullum Twentysomething - Jamie Cullum 0304 - Jewel Rosenrot - Rammstein * Langrennski m/sko * Gavekort Platekompaniet * Gavekort Free Record Shop * Gavekort H&M * Penger Mvh Yvonne Endret 4. desember 2005 av yvonne
SissiB Skrevet 4. desember 2005 #18 Skrevet 4. desember 2005 Har egentlig ingen store ønsker. Høres litt corny ut, men jeg er mer opptatt av at ungene får det de ønsker seg. Blir glad for alt jeg, men myke pakker er alltid stas.
NIKI Skrevet 5. desember 2005 #19 Skrevet 5. desember 2005 * Bøker; 1001 filmer du må se før du dør av Oliver Tukec Zorro av Isabel Allende Jane Eyre av Charlotte Brontë Kort fortalt - Hemingways noveller av Hemingway Ernest Pan av Knut Hamsun Victoria av Knut Hamsun Mrs Dalloway av Virginia Woolf Ibsens samlede verker av Henrik Ibsen Sonetter av William Shakespeare En midtsommernattsdrøm av William Shakespeare Stormen av William Shakespeare Som dere vil ha det av William Shakespeare Stor ståhei for ingenting av William Shakespeare Troll kan temme av William Shakespeare Macbeth av William Shakespeare Ville svaner: tre døtre av Kina av Jung Chang Hellig blod, hellig gral av Michael Baigent; Richard Leigh; Henry Lincoln DaVinchi Koden av Dan Brown Engler & demonr av Dan Brown Den digitale festning av Dan Brown I dine sko : to søstre - to liv av Jennifer Weiner David Copperfield av Charles Dickens Vår felles venn av Charles Dickens Tilbake til Shanghai av Kazuo Ishiguro Remains of the Day av Kazuo Ishiguro Never Let Me Go av Kazuo Ishiguro A Pale View of Hills av Kazuo Ishiguro An Artist of the Floating World av Kazuo Ishiguro The Unconsoled av Kazuo Ishiguro Northanger Abbey av Jane Austen North and South av Elizabeth Gaskell Siderhusreglene av John Irving Garps bok av John Irving Enke for et år av John Irving Den fjerde hånden av John Irving Elskeren av Margerite Duras Tilværelsens uutholdelige letthet av Milan Kundera Livet er et annet sted av Milan Kundera Identitet av Milan Kundera Latterlige kjærlighetshistorier av Milan Kundera Udødeligheten av Milan Kundera En spøk av Milan Kundera Uvitenheten av Milan Kundera Cold Mountain av Charles Frazier Agnes Grey av Anne Brontë The Tenant of Wildfell Hall av Anne Brontë Wives and Daughters av Elizabeth Gaskell Drep ikke en sangfugl av Harper Lee Gigi av Colette Young Adam av Alexander Trocchi White Chritmas av Margaret Eme Bailey When Harry Met Sally av Nora Ephron Twelfth Night av William Shakespeare Nattsvermeren av Thomas Harris Hannibal av Thomas Harris Den røde drage av Thomas Harris The House of Doctor Edwards av Francis Bleeding Broene i Madison county av Robert James Waller Tribunefeber av Nick Hornby Rosens navn av Umberto Eco Pelikanrapporten av John Grisham Regnmakeren av John Grisham The Color Purple av Alice Walker Gutten i graven ved siden av av Katarina Mazetti * DVD'er; Hannibal Titanic - Deluxe Collector's Edition Tintin - DVD Box Gudfaren Collection Box The Pink Panther Cartoon Collection The Pink Panther Film Collection Warner Holiday Collection The Aviator - Special Edition Notting Hill De-Lovely Dagfinn Lyngbø - En Usedvanlig God Kveld Dagfinn Angels In America M.fl * CD'er; Anthology (2CD) - Bryan Adams Duets - Ane Brun Aerial (2CD) - Kate Bush Catching Tales - Jamie Cullum Twentysomething - Jamie Cullum 0304 - Jewel Rosenrot - Rammstein * Langrennski m/sko * Gavekort Platekompaniet * Gavekort Free Record Shop * Gavekort H&M * Penger Mvh Yvonne ← Skulle ønske alle jeg skulle kjøpt gave til hadde en like fyldig ønskeliste, så MYE lettere det hadde vært da.....
Anglofil Skrevet 5. desember 2005 #20 Skrevet 5. desember 2005 Hehe, jeg har har fått klager på det før skjønner du.. Så jeg tenkte jeg fikk sette meg ned i år og lage en laaang og god liste. Sikkert noe for enhver giver og lommebok - håper jeg. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå