Gå til innhold

Jeg lurer på om jeg er en kjedelig person.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søker stadig kontakt med folk om det er online eller in real life. Jeg har ingen venninner lengre. Jeg er kvinne selv. 

Jeg er åpen om det meste og liker å ha kontakt med folk som er litt åpne. Ikke bare vær og vind. 

Hver gang jeg føler jeg får litt god kontakt så går det en viss periode så slutter de å svare. Det gjør vondt hver gang det skjer. Og jeg må bare innse igjen at jeg ikke var bra nok til å ha kontakt. 

Nå har det skjedde ganske mange ganger i livet mitt. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å holde på venner bekjentskaper. Er det bare å snakke om vær og nyheter i butikkhyller og klær og vesker osv så passer jeg jo selvsagt ikke inn for jeg har null peiling og null interesse av slike ting. 

Særlig de jeg kanskje har hatt jevnlig kontakt med kanskje siste 1-2 år og så plutselig slutter de å svare ... det gjør egentlig litt vondt. 

Anonymkode: 1c083...ff7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dritkjedelig av meg og stortrives med det! Har du litt humor og humør? Det kan gjøre det lettere å holde på venner.  Hvor bor du'a?

Anonymkode: fac01...f1c

Skrevet

Jeg er også dødskjedelig! Men tenker at noen må jo være det også 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: de55e...857

Skrevet

Det har neppe noe med deg å gjøre men at folk lever opptatte liv med nok med seg selv 

Anonymkode: a61a4...bbd

Skrevet

Vil ikke si du virker kjedelig bare fordi du vil prate om mer enn vær, vind og mote. Det er vanskelig å vite årsaken til hvorfor flere har sluttet kontakten. Kanskje kan det rett og slett hende at du har lagt mer i det enn den andre. Eller kanskje enkelte føler du er mer «på» og at de har nok med sitt og dermed trekker seg unna. Eller er for opptatt i livet sitt. Uansett ikke bra når folk bare kutter kontakten. Det er dårlig gjort. Hvertfall når man ellers har hatt en jevnlig kontakt og god tone.

Skrevet

ja siste var nå ei som ønsket seg brevvenner som jeg begynte å skrive med i fjor vår. Syns vi hadde en fin tone og hun hadde selvsagt ett mer vellykket liv enn meg med mann og barn osv, men for meg spiller jo det ingen rolle... syns vi hadde god kjemi selv om vi er i forskjellige livsituasjoner. Vi skrev godt gammeldagse brev. Og nå har jeg ikke hørt noe siden mai så nå tror jeg ikke hun vil skrive noe mer og det syns jeg er trist. Satte pris på å få disse brevene i postkassen jeg da men.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg søker stadig kontakt med folk om det er online eller in real life. Jeg har ingen venninner lengre. Jeg er kvinne selv. 

Jeg er åpen om det meste og liker å ha kontakt med folk som er litt åpne. Ikke bare vær og vind. 

Hver gang jeg føler jeg får litt god kontakt så går det en viss periode så slutter de å svare. Det gjør vondt hver gang det skjer. Og jeg må bare innse igjen at jeg ikke var bra nok til å ha kontakt. 

Nå har det skjedde ganske mange ganger i livet mitt. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å holde på venner bekjentskaper. Er det bare å snakke om vær og nyheter i butikkhyller og klær og vesker osv så passer jeg jo selvsagt ikke inn for jeg har null peiling og null interesse av slike ting. 

Særlig de jeg kanskje har hatt jevnlig kontakt med kanskje siste 1-2 år og så plutselig slutter de å svare ... det gjør egentlig litt vondt. 

Jeg vet ikke om noen som kun er interessert i vær, vind og mote. Så at du lurer på om det er derfor du ikke får deg venner, så undrer jeg om det kanskje kan være noe med de sosiale antennene dine? Kan det feks hende du er en sånn som overøser folk med prat om egne vondter og sorger? Dette orker folk sjeldent fra nye bekjentskaper.     Har du prøvd å prate feks om politikk, kunst, litteratur? 

Anonymkode: 4309a...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...